Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:30:17 GMT

بستری روزانه ۳۰۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۴۵۷۶

بستری روزانه ۳۰۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان

ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه روزانه حدود ۳۰۰ بیمار جدید کرونایی را بستری می کنیم، گفت: بیماران سرپایی نیز در حال افزایش هستند.

دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند افزایشی بیماری کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و حال ۱۶۰ نفر وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۳۰۰ بیمار جدید کرونایی را بستری می کنیم، افزود: بیشتر ظرفیت بیمارستان های ما توسط کرونایی ها اشغال شده و در حال تکمیل هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست علائمی همچون سردرد، آبریزش بینی، گلودرد و سرگیجه را جدی بگیرند و اضافه کرد: هم استانی ها باید پروتکل های بهداشتی را با جدیت، قاطعانه و به دور از سهل انگاری رعایت کنند.

دهنادی مقدم، همچنین از افزایش بیماران سرپایی خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه شاهد بی توجهی مردم به پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک زدن و حضور در مکان های تجمع هستیم؛ این در حالی است ک نه تنها دورهمی ها کاهش پیدا نکرده، بلکه افزایش نیز داشته است.

دهنادی مقدم، هرگونه سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی را فاجعه ساز دانست و خاطرنشان کرد: از دیگر اقداماتی که موجب افزایش بیماری در استان گیلان شده، مسافرت های زیاد است لذا مردم سفر غیر ضروری به گیلان نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا خیز پنجم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ ولی جهانی گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون، هزار گردشگر خارجی از کشور‌های مختلف به گیلان وارد شدند و از اماکن تفریحی، طبیعی و تاریخی استان دیدن کردند.

وی از افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: شهر‌های آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندرانزلی به ترتیب بیشترین سفر گردشگران خارجی به استان را داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: تخت‌های واحد‌های اقامتی گیلان در طول سفر‌های نوروزی امسال ۱۰۰ درصد استفاده شد که این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از سفر به گیلان است.

وی با بیان اینکه استان گیلان از حدود ۲ سال گذشته به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور قرار گرفته است، اضافه کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری، افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت بنا‌های تاریخی و برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال در افزایش سفر گردشگران به گیلان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • سقف تراکنش‌ها در شبکه بانکی تغییر یافت
  • بانک مرکزی: سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد ؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان