Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز با اشاره به این که ۱۸ نفر از سارقان زورگیر که درالبرز و استان‌های همجوار اقدام به سرقت‌های متعدد کرده بودند، دستگیر شدند، گفت: سارقان مسلح آزادراه کرج-قزوین که فیلم سرقت آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود جزء اعضای باند ۱۸ نفره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی البرز افزود: در پی انتشار فیلم سرقت مسلحانه راکبان یک موتورسیکلت در آزادراه کرج-قزوین در فضای مجازی، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

 سردارمحمدیان گفت: کارآگاهان در همان ساعات اولیه موفق به کسب سرنخ‌هایی از اعضای یک باند شبکه‌ای سرقت که درالبرز و استان‌های همجوار با شیوه‌ای خاص اقدام به سرقت می‌کنند، شدند و با رصد اطلاعاتی ۴ تن از اعضای این باند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با بیان این که تحقیقات پلیس همچنان برای شناسایی سارقانی که فیلم آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود، ادامه داشت، افزود: در ادامه با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، ۱۴ نفر دیگر از اعضای این شبکه در استان‌های مختلف از جمله تهران و اردبیل شناسایی و با تحت نظر قرار دادن تحرکات آنها، در چند عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم و چندین قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان، گفت: همه افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد سرقت و زورگیری هستند.

سردار محمدیان با اشاره به شناسایی تعدادی از مال باختگان این پرونده، افزود: تلاش کارآگاهان برای کشف سرقت‌های دیگر همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس بر روی مجرمان، گفت: پلیس با توانمندی که کسب کرده مجرمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر می‌کند.

انتهای پیام/ر. ن.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق سارقان سابقه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال و تجهیزات از داخل خودروی آنها، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس پایگاه آگاهی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات تخصصی مشخص شد اعضای یک باند پنج نفره سارقان با پرسه زنی در سطح محلات و شناسایی سوژه‌های خود اقدام به سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو شهروندان می‌کرده و به سرعت از محل متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: با شناسایی محل اختفای این متهمان، اعضای این باند در چند عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری چهار مالخر اموال مسروقه بیان داشت: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به ۱۵۴ فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو در سطح شهرستان اصفهان اعتراف کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895142

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • زورگیری در بزرگراه صدر تکرار شد | ۳ زورگیر خشن چطور گوشی راننده را سرقت کردند
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • انهدام باند سرقت محصولات باغی در اصفهان