Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین روز از بازی‌های المپیک توکیو امروز شنبه با رقابت ورزشکاران ایران در کشتی فرنگی و والیبال پیگیری خواهد شد که طی آن در پیکارهای کشتی فرنگی مدعیان اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان میدان رفتند.

۷:۰۴: آغاز مسابقات کشتی فرنگی با پیروزی میرزازاده برابر حریف کره‌ای

امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در دور نخست به مصاف مین سئوک کیم از کره جنوبی رفت که با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزازاده در دور دوم به مصاف میهاین لوپز از کوبا می‌رود.

۷:۰۸: اولین شکست کشتی فرنگی برای نجاتی

علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور نخست به مصاف آرمن ملکیان از ارمنستان رفت که با نتیجه ۵ بر ۵ مغلوب شد. وی با این شکست باید منتظر فینالیست شدن این حریف ارمنستانی شود تا با رفتن به گروه شانس مجدد برای مدال برنز به مبارزاتش ادامه دهد. 

۸:۰۸ : شکست میرزازاده برابر غول کوبایی

امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در دور نخست، مین سئوک کیم از کره جنوبی را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد و در دور دوم به مصاف میهاین لوپز یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران جهان از کوبا رفت.

میرزازاده در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر شکست خورد و باید منتظر فینالیست شدن این حریف کوبایی باشد تا به گروه شانس مجدد برود.

۸:۱۰ : حذف نجاتی از المپیک

کشتی گیر ارمنستانی که نجاتی را شکست داده بود در دومین مبارزه خود به کشتی گیری از اوکراین باخت تا نماینده ایران از دور مسابقات حذف شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو امین میرزازاده کشتی فرنگی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ۲۳ فروردین در بیشکک آغاز می‌شود که در وزن ۹۷ کیلوگرم کامران قاسم‌پور به این مسابقات اعزام نخواهد شد. وی در حالی که سال گذشته به یک وزن بالاتر آمد اما در مسابقات رنکینگ جهانی در وزن ۹۷ کیلوگرم برنز گرفت و این امیرعلی آذرپیرا بود که در وزن ۹۷ کیلوگرم طلا گرفت و مدعی این وزن شد. باتوجه به اینکه کامران قاسم‌پور ۹۰ کیلوگرم وزن دارد به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهد شد و به نظر می‌رسد رقابت گلادیاتور و حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم حالا جدی‌تر از گذشته است.

بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک برگزار خواهد شد و در صورتی که آذرپیرا سهمیه ۹۷ کیلوگرم را بگیرد در این وزن به المپیک خواهد رفت. براین اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم علاوه بر حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هم در تلاش هستند تا دوبنده ملی را تصاحب کنند. باید منتظر بود و دید وضعیت بهبودی یزدانی چطور طی خواهد شد و کدام کشتی‌گیر در وزن ۸۶ کیلوگرم به المپیک پاریس خواهد رفت.

کد خبر 840952 برچسب‌ها ویژه ورزشی حسن یزدانی -کشتی کشتی

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • حسن یزدانی - کامران قاسم پور؛ جنگ تمام عیار برای یک سهمیه المپیک!
  • جنجال در وزن حسن یزدانی
  • برای عدم تکرار اشتباه آتن در ۸۶ کیلو انتخابی برگزار شود
  • رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • حسن رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • ۴ طلای المپیک را می‌خواهم