Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:06:01 GMT

شرایط آماری کرونا در سیستان و بلوچستان نزولی است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۴۶۳۸

شرایط آماری کرونا در سیستان و بلوچستان نزولی است

علیرضا شهرکی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طبق اعلام سامانه« ماسک» وضعیت یکسری از شهرهای سیستان و بلوچستان نارنجی شده است اظهارداشت: مرکز استان( زاهدان، میرجاوه ، خاش و تفتان) و حوزه سیستان اکثر شهرهای آن  نارنجی شدند به غیر از شهر نیمروز و مهرستان که در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با بیان اینکه ایرانشهر و بمپور همچنان در وضعیت قرمز هستند و اعمال محدودیت‌ها براساس وضعیت قرمز و نارنجی ادامه دارد افزود: شرایطی که نمودار مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان نشان می‌دهد از اوج قله به سمت پایین حرکت می‌کنیم  به یاری خدا که این وضعیت ماندگار باشد و شاهد اوج گیری مجدد ویروس کرونا در منطقه نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد:  واکسیناسیون فرهنگیان، اساتید دانشگاه و کارکنان بانک‌ها از روز عید غدیر شروع شد و طی ۲ هفته واکسیناسیون این گروه‌ها به سرانجام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: توصیه به همگان این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار داشته باشند در غیر این‌صورت با هماهنگی دستگاه قضایی و نظارتی اقدام به پلمب واحدهای نظارتی هم خواهد شد.

شهرکی خاطرنشان کرد: عادی‌انگاری و سهل‌انگاری در رعایت اصول بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم علت اصلی شیوع گسترده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ویروس کرونا محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ویروس کرونا محدودیت های کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا محدودیت های کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی شب گذشته (چهارشنبه شب) در گفت‌وگوی تلفنی با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان را جویا شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این گفت‌وگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

کد خبر 6082114 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند
  • بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • تداوم باران در سیستان و بلوچستان