Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی روز یکشنبه افزود: ساعت ۲۳ شب گذشته افراد مسلح در محور شوش - دزفول به سمت گشت خودرویی پاسگاه صفی آباد تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط مامور جان بر کف ناجا سجاد دالمن از نیروهای پاسگاه صفی آباد شهرستان دزفول بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری افراد مسلح در دستور ویژه پلیس قرار دارد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار شد.

برچسب‌ها سرقت دزفول پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت دزفول پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت دزفول پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پلیس در خاش به شهادت رسید

حوالی شامگاه روز دوشنبه ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ درگیری بین یگان تکاوری انتظامی خاش با گروهک تروریستی و معاند، در دوراهی ایرندگان رخ داد که در این درگیری یک نفر از کارکنان یگان تکاوری مورد اصابت گلوله مستقیم اشرار خودفروخته قرار گرفت.

ستوان دوم، شهید محمد ذخیره قبل از رسیدن به مراکز درمانی، به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد، به فیض شهادت نائل می‌گردد.

ستوان دوم، شهید محمد ذخیره متأهل و اهل روستای فیروزه‌ای شهرستان هامون بود.

منبع: ایرنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • قتل ۲ برادر در قبرستان شرف آباد یاسوج
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند
  • یک پلیس در خاش به شهادت رسید
  • شهادت مامور یگان تکاوری پلیس در خاش
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید