Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال کانادا با خیالی آسوده شکست خورد تا به عنوان تیم چهارم از گروهش صعود کند.

به گزارش ایسنا، بازی‌های روز پنجم رقابت‌های والیبال المپیک توکیو در بخش مردان پیگیری شد که دو تیم لهستان و کانادا در گروه A این رقابت ها به مصاف هم رفتند.  

تیم ملی والیبال لهستان و کانادا که صعود خود را به دور بعدی این مسابقات قطعی کرده بودند درحالی که به مصاف هم رفتند که تیم ملی والیبال لهستان برای تثبیت صدرنشینی به این مسابقه پا گذاشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لهستان موفق شد در پایان این بازی با نتیجه ۳ بر صفر کانادا را شکست دهد تا صدرنشینی خود را قطعی کند. سه ست این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۶ به سود لهستان پایان یافت.

با این نتیجه لهستان با ۴ پیروزی و یک شکست (۱۳ امتیاز) صدرنشینی خود را قطعی کرد.  

در دیگر دیدار های امروز،  تیم ملی والیبال ایران در دیداری حساس از ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه مقابل ژاپن در آخرین بازی گروهی به میدان می‌رود.

تیم ملی والیبال ایران برای صعود به دور بعدی این رقابت ها باید حتما ژاپن را شکست دهد. باتوجه به باخت کانادا مقابل لهستان، تیم ملی والیبال کانادا با همان دو پیروزی  به مرحله بعد صعود کرده است. تیم ملی والیبال ژاپن و یا ایران با پیروزی مقابل هم می توانند با سه پیروزی در جایگاه سوم این رقابت ها ایستاده تا قرعه کشی در مرحله یک چهارم نهایی حریف بعدی آنها را مشخص کند.

لازم به ذکر است که اگرچه کانادا با یک بازی بیشتر  در رده سوم جدول گروه ایستاده، ولی در پایان امروز (با سه‌برده شدنِ برنده بازی ایران – ژاپن) در رده چهارم قرار خواهد گرفت و باید سه‌شنبه در مرحله یک‌چهارم به مصاف تیم اول گروه B برود.

در گروه A این رقابت ها و در دیگر بازی ها ایتالیا با ونزوئلا بازی دارد. ایتالیا که صعود خود را قطعی کرده است درحالی به مصاف ونزوئلا می رود که این تیم بردی در این رقابت ها نداشته است.

طبق قوانین این رقابت ها اگر ایران در گروهش چهارم می شد،  باید با صدرنشین گروه مقابل که احتمالا روسیه است بازی می کرد اما در صورت کسب مقام سومی قرعه حریف او از بین تیمهای دوم یا سوم گروه مقابل مشخص می شود که این فرصت ویژه ای برای بازیکنان ایران در صورت پیروزی مقابل ژاپن است.

برنامه دیگر بازی‌های امروز گروه A

۱۱:۵۵ - ایتالیا – ونزوئلا

۱۵:۱۰ - ایران – ژاپن

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو واليبال تیم ملی والیبال رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از کورس قهرمانی این مسابقات جا مانده باشد و اختلافش با آرسنال و منچسترسیتی بیشتر شود.

شاگردان یورگن کلوپ از اینکه موفق نشده بودند در این بازی به پیروزی برسند بسیار ناراحت و عصبانی بودند و فن دایک پس از پایان این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد که با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم و همچنین رونی مواجه شده است.

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« متاسفم اما فکر می‌کنم موضوع نگران کننده در اینجا این است که او کاپیتان است و می‌گوید که لیورپول از کورس قهرمانی عقب مانده و این اتفاقی است که در طول این فصل بارها رخ داده است.

او پس از شکست در دربی مشغول صحبت درباره این است که تیمش باید در بازی بعدی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به میدان برود. این در حالی است که او و تمام بازیکنان لیورپول در حال حاضر فقط باید به تمرین فردا و پیروزی در بازی بعدی فکر کنند چون در این بازی شکست خوردند و باید دوست داشته باشند که هرچه زودتر این باخت را جبران کنند.

حرفی که می‌توانم به او بزنم این است که زودتر با این وضعیت کنار بیاید و آماده رقابت شود، در غیر این صورت لیورپول با این وضعیت شانسی نخواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!