Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای کشتی فرنگی بازی‌های المپیک از صبح امروز در توکیو آغاز شد که طی آن مدعیان اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان به میدان رفتند.

بر این اساس علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور نخست به مصاف آرمن ملکیان از ارمنستان رفت که با نتیجه ۵ بر ۵ مغلوب شد. در ادامه با توجه به شکست این فرنگی کار ارمنستانی برابر رقیب اوکراینی خود نجاتی هم از دور رقابتها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر ملی پوش کشتی فرنگی ایران در روز نخست، امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بود که وی در دور نخست، مین سئوک کیم از کره جنوبی را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد. میرزازاده که در گروهی سخت حضور دارد در دور دوم به مصاف میهاین لوپز یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران جهان از کوبا رفت و با نتیجه ۸ بر صفر شکست خورد.

میرزازاده با این شکست باید منتظر فینالیست شدن این حریف کوبایی باشد تا او هم شانس ادامه مبارزاتش برای مدال برنز را داشته باشد.

این در حالیست که لوپز برای رسیدن به فینال باید در دیداری حساس به مصاف رضا کایالپ چهره عنوان‌دار کشتی جهان از ترکیه برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی علیرضا نجاتی امین میرزازاده المپیک 2020 توکیو امین میرزازاده علیرضا نجاتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس

امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال 2023 آسیا انتخاب شد...

طرفداری| در مجمع سالیانه شورای کشتی قاره کهن به امین میرزازاده لوح تقدیر اهدا شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال 2023 میلادی به عنوان برترین فرنگی کار سال آسیا معرفی شد. نماینده ایران به عنوان نامزد آقای ورزش ایران در سال 1402 هم معرفی شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • میرزازاده و درستکار در بین برترین‌های سال آسیا
  • میرزازاده، برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس
  • امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • سلطه شیر بختیاری بر کشتی جهان؛ میرزازاده غول ترکیه‌ای را به زیر کشید
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد