Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرماندار نطنز گفت: افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تشدید بازرسی‌ها از اصناف، آرامستان‌ها و مراکز تفریحی سبب شد رنگبندی شهرستان از قرمز به نارنجی تغییر پیدا کند.

رمضانعلی فردوسی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در نطنز، اظهار کرد: چند روز است که با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات پیشگیرانه رنگبندی شهرستان نطنز از قرمز به نارنجی کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس فاکتورها و اطلاعات هفتگی که وزارت بهداشت از مراکز استان‌ها دریافت می کند در سامانه ماسک رنگ شهرستان نطنز نارنجی اعلام شد.

وی افزود: تست‌های مثبت روزانه و تعداد بستری ها کاهش یافته است. هم اکنون کمتر از ۳۰ درصد تست های روزانه کرونا در نطنز مثبت اعلام می شود که از متوسط استان پایین تر است. درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در نطنز ۷۰ درصد است و اصناف پروتکل ها را بهتر از مردم عادی رعایت می‌کنند.

فرماندار نطنز گفت: هم اکنون ورود به تفرجگاه ها، پارک‌ها و اماکن ورزشی ممنوع است و خودروهای غیر بومی نیز جریمه‌ یک میلیونی و ۵۰۰ هزار تومانی می‌شوند. البته اگر مجوز داشته باشند جریمه نخواهند شد، گشت‌های گردشی نیز در سطح شهر و روستاهای اطراف تردد می کنند و هر خودرویی را که با پلاک غیر بومی باشد جریمه می کنند.

فردوسی تصریح کرد: هم اکنون بیشتر اصناف در نطنز اجازه فعالیت دارند، اما رستوران‌ها به شکل بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند و اماکن ورزشی، آرامستان‌ها و برگزاری مراسم در مکان های عمومی ممنوع است. بازرسی‌ها به شدت اعمال می شود و حداقل ۱۲ ساعت در روز از نقاط مختلف شهر بازدید می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس محدودیت های کرونایی استانی شهرستانها پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر سقف تراکنش‌های بانکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، تغییر سقف تراکنش‌های بانکی براساس ابلاغیه‌ بانک مرکزی ، سقف تراکنش خرید در هر روز برای اشخاص حقیقی افزایش پیدا کرد و بر اساس این ابلاغیه ، مبلغ تراکنش روزانه برای خرید با ۱۰۰ میلیون تومان افزایش به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. یعنی هر شخص حقیقی از طریق یک کارت بانکی در یک روز تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز به انجام تراکنش خرید است.
---
کشف بزرگ‌ترین محموله شیشه در پایتخت . سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این باره گفته:
تصویر
---
زمان اعمال مبالغ جدید جرایم رانندگی مشخص نیست! رئیس پلیس راهور فراجا گفته: نرخ جدید جریمه‌ها هنوز به ما ابلاغ نشده و منتظریم نرخ جریمه‌ها از طرف هیات دولت به پلیس راهور اعلام شود. اما در کل جریمه‌های مربوط به تخلفات حادثه‌ساز تا پنج برابر افزایش پیدا می‌کند. سردار حسینی میگه: ما در سال ۱۴۰۳ موضوع رسیدگی غیر حضوری یا همان اینترنتی را خواهیم داشت که مردم می‌توانند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند.
---
پل طبیعت قرمز میشه. پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی و برای آگاهی بخشی درباره این بیماری امشب به رنگ قرمز در می‌آید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر سقف تراکنش‌های بانکی
  • احتمال کاهش اینتاکدهای مالیاتی تا خرداد
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • الزام اصناف ورامین به رعایت عفاف و حجاب در محل کسب
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در صنوف غذایی البرز
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • استرداد حدود ۱۰ میلیارد ریال به شاکیانِ واحدهای صنفی مشهد