Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «محمد فرازمند» سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا شب گذشته (شنبه) در توئیتی در پی وقوع آتش سوزی در جنگل های استان های جنوبی ترکیه از مشارکت هواپیمای ایلوشن اطفای حریق وزارت دفاع کشورمان در عملیات مهار آتش در  جنوب ترکیه خبر داد.

وی افزود: هلیکوپترهای اطفای حریق وزارت دفاع نیز از فردا در این عملیات امدادی شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر ایران در ترکیه اضافه کرد: همسایگان یکدیگر را تنها نخواهند گذاشت.

 

 

پیش از این نیز محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در توئیتر ضمن ابراز همدردی با دولت و مردم ترکیه، اعلام کرد که امکانات ایران در اختیار برادران و خواهران خود در ترکیه خواهد بود.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز ضمن ابراز تأسف از وقوع آتش سوزی در جنگل های ترکیه، آمادگی ایران را برای یاری رساندن به این کشور اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد فرازمند سفیر ایران در ترکیه ترکیه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ترکیه درباره حملات ایران به اسرائیل ؛ پیام‌هایی بین ایران و آمریکا انتقال دادیم

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت خارجه ترکیه عصر یکشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد «حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق و واکنش تهران حاکی از آن است که تحولات می‌تواند به سرعت به جنگ منطقه‌ای تبدیل شود».

وزارت خارجه ترکیه اضافه کرد: «پیام خود را به صورت آشکار به مقام‌های ایران و کشورهای غربی که دارای نفوذ بر اسرائیل بوده منتقل کرده و خواستار توقف تشدیدها هستیم».

وزارت خارجه ترکیه تاکید کرد: «به تلاش‌های خود برای جلوگیری از وقوع حوادثی که به ضرر منطقه بوده و باعث افزایش درگیری‌ها در سطح جهانی می‌شود، ادامه خواهیم داد».

وزارت خارجه ترکیه اضافه کرد: «قبل از حادثه اخیر با دو طرف ایرانی و آمریکایی تماس گرفته و خواستار خویشتنداری شدیم».

وزارت خارجه ترکیه افزود: «پیام‌هایی بین دو طرف ایرانی و آمریکایی انتقال داده و تلاش خود را به کار بستیم تا متناسب بودن واکنش‌ها را تضمین کنیم».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه دوم با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی هشدار داد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.به دنبال حملات شنبه شب و بامداد یکشنبه ایران به اسرائیل، رسانه‌های خبری از ترس و وحشت ساکنان سرزمین‌های اشغالی از وضعیت پیش آماده خبر دادند.

کد خبر 844430 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و ترکیه

دیگر خبرها

  • اردوغان بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد
  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد
  • تلاش برای مهار آتش‌سوزی وسیع در جنگل‌های جنوب غرب چین
  • ترکیه: میان ایران و آمریکا تبادل پیام انجام دادیم
  • بیانیه ترکیه درباره حملات ایران به اسرائیل ؛ پیام‌هایی بین ایران و آمریکا انتقال دادیم
  • ترکیه: پیام‌هایی میان ایران و آمریکا منتقل کردیم
  • ابراز نگرانی ژاپن نسبت به اوضاع منطقه
  • بیانیه وزارت امور خارجه درباره عملیات دفاعی ايران
  • بیانیه وزارت امور خارجه درباره عملیات مشروع سپاه علیه رژیم صهیونیستی