Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاید قرار گرفتن تیمی که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند در رده یازدهم اتفاق عجیبی نباشد و حتی بتوان آن را منطقی دانست و عملکرد این تیم را به دلیل بقا در لیگ برتر موفق به حساب آورد، اما وقتی این تیم تا هفته بیست و پنجم در رتبه چهارم قرار داشت و با پذیرفتن ۵ شکست متوالی از رده چهارم به یازدهم سقوط کرد، می‌توان به این تیم نقد وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین باری که تیم آلومینیوم در این فصل امتیاز گرفت، دیدار مقابل استقلال در هفته بیست و پنجم بود که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا شاگردان منصوریان با کسب یک امتیاز از استقلال به کارشان خاتمه دهند که این آخرین امتیاز آنها در لیگ برتر بود.

آلومینیوم از آن بازی به بعد مقابل گل گهر، پرسپولیس، تراکتور، سایپا و نفت مسجد سلیمان تن به شکست داد تا با ۵ شکست متوالی فصل را به پایان برساند. با در نظر گرفتن شکست این تیم در جام حذفی مقابل گل گهر، آنها در هر ۶ بازی پایانی خود شکست خورده‌اند که این را می‌توان اتفاقی نادر در فوتبال دانست.

آلومینیوم ۲ بار از این ۵ شکست اخیر خود را در خانه تحمل کردند و ۳ بار هم مقابل حریفان خود خارج از خانه تن به شکست داد. این تیم در ۵ بازی اخیر تنها ۲ بار موفق گل زنی شده و در مقابل ۹ بار دروازه این تیم باز شده است.

کد خبر 5269304

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران والیبال کشتی فرنگی دوومیدانی نازنین ملایی تیراندازی تیم ملی شمشیربازی ایران تیم ملی بسکتبال ایران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، خرید جذاب پرسپولیس در زمستان در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بود و نتوانست مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برود و شاهد شکست تیمش بود.

این بازیکن که این هفته‌ها روی فرم است و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارد.

عبدالکریم حسن با بدنی عضلانی و آماده همواره سوژه عکاس پرسپولیس در تمرینات این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی است. او این بار درحالی که باتوجه به فاصله زمانی زیاد تا بازی بعدی تمرینات کم فشارتر برگزار می‌شود با چهره‌ای خاص شکار شد.

دیگر خبرها

  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر