Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@07:36:37 GMT

وضعیت فعلی نیروگاه های کشور چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۰۳۹

وضعیت فعلی نیروگاه های کشور چگونه است؟

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یاقوتی مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر در برنامه تلویزیونی گفت: با توجه به کاهش به طور میانگین ۳ درجه‌ای دما در کشور، مصرف برق حدود ۳ هزار مگاوات کاهش یافته است.

او ادامه داد: در واقع هنوز روز‌های گرم سال را طی می‌کنیم و خوشبختانه وضعیت دمایی در کشور تا حدودی تعدیل شده است که نسبت به روز‌های گذشته مصرف برق کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاقوتی در مورد نحوه محاسبه هزینه برق مشترکین پر مصرف افزود: با افزایش ۵ برابری مصرف، قبض برق ۴۲ برابر گران‌تر صادر می‌شود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو قطع برق صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ سیدرضا احمدنیا مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: حجم توزیع بنزین نیزدر این مدت نزدیک به ۳۲۰ میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۱۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.
رئیس تامین و توزیع پخش فرآورده‌های نفتی استان با اشاره به کاهش مصرف نفت و گاز در نیروگاه شیروان افزود: مصرف نفت و گاز در این نیروگاه امسال حدود ۲۹۷ میلیون لیتر توزیع شده که درمقایسه با به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد کاهش مصرف مشاهده می‌شود.
علی گرمه مطلق افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ذخایر سوخت مورد نیاز استان در انبار‌های نفت مطلوب است و با فعالیت شبانه‌روزی بخش عملیاتی شرکت، سوخت مورد نیاز جایگاه‌های عرضه سوخت و بخش‌های مختلف به‌موقع تأمین و ارسال می‌شود و هیچ‌گونه مشکلی دراین زمینه وجود ندارد.
وی افزود: درحال حاضرتمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل منطقه بالغ بر ۱۵۰ دستگاه نفتکش عملیات جابجایی و توزیع سوخت را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • تنش‌های ناشی از کمبود برق کاهش می‌یابد
  • وضعیت صنایع لبنی در خراسان رضوی
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد
  • اعطای ۴۱۲ میلبون تومان پاداش صرفه جویی به مشترکین آب در آذربایجان غربی
  • مخازن سد‌های کشور ۶۰ درصد پرشدگی دارند
  • تحلیل یک کارشناس اقتصادی درباره بازار‌های مالی/ ریسک نکنید!
  • ضرورت تغییر سبد انرژی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان
  • تمام راکتور‌های نیروگاه «زاپوریژیا» اوکراین در حالت «خاموشی سرد» قرار گرفت
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ لیتوانی برای جنگ با روسیه آماده می‌شود/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی