Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@09:09:13 GMT

بهره برداری از چند طرح ملی تا ساعتی دیگر

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۰۷۵

در هشتاد و هشتمین برنامه از افتتاح طرح‌های کلان ملی؛ بهره برداری از طرح‌های وزارت نفت، سازمان‌های انرژی اتمی و تامین اجتماعی و شهرداری اصفهان تا ساعاتی دیگر با حضور رئیس جمهور و به صورت تصویری آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حوزه وزارت نفت؛ همزمان با اتمام عملیات دریایی ۲۷ فاز پارس جنوبی؛ چهار سکو و دو زنجیره دریایی فاز ۱۴ پارس جنوبی و بندر صادراتی و خدماتی سیراف پارس به بهره برداری می‌رسد و در حوزه سازمان انرژی اتمی؛ طراحی، ساخت و تست کسک دو منظوره، توسعه و بهره برداری از معادن جدید اورانیوم، دستیابی به ظرفیت تولید ۵۰ تن کیک زرد، طرح افزایش ظرفیت مجتمع شهید رضایی نژاد، فعالیت مجتمع استحصال اورانیوم از منابع کم عیار به روش فروشویی توده‌ای و پکیج سیار استحصال اورانیوم از کارخانجات مس اکسیدی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حوزه سازمان تأمین اجتماعی نیز علاوه بر رونمایی از نسخه الکترونیک- شروع درمان رایگان عمومی و بیماران خاص و صعب العلاج ۴۵ میلیون نفر از بیمه شدگان این سازمان؛ ۲۹ طرح عمرانی، درمانی، رفاهی و بیمه‌ای به بهره برداری می‌رسد و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی؛ تجهیز، توسعه و افزایش ظرفیت می‌یابد. در پایان این مراسم هم مرکز همایش‌های بین المللی شهرداری اصفهان بهره برداری می‌شود.
این طرح‌های ملی با سرمایه گذاری پنج هزار و ۷۷۵ میلیارد تومان (دو میلیون و ۸۵۰ میلیون دلار) برای ۹۴۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است. برچسب ها: طرح ملی ، بهره برداری از طرح ، رئیس جمهور ، دکتر روحانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح ملی بهره برداری از طرح رئیس جمهور دکتر روحانی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • چرا اورانیوم ۶۰ درصد غنی می کنیم؟ | پاسخ رییس سازمان انرژی اتمی+ فیلم
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد