Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@10:57:28 GMT

شهادت یک مامور پلیس در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۳۵۹

شهادت یک مامور پلیس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "روح اله گراوندی" یکشنبه با اعلام این خبر اظهارداشت: ساعت ۲۳ شب گذشته افراد مسلح در محور "شوش - دزفول" به سمت گشت خودرویی پاسگاه "صفی آباد" تیراندازی کردند.

وی افزود: در این تیراندازی، مامور جان بر کف ناجا "سجاد دالمن" جمعی پاسگاه "صفی آباد" شهرستان دزفول بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان "دزفول" تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری افراد مسلح در دستور ویژه پلیس قرار دارد.
گفته می‌شود افراد مهاجم سارق مسلح بوده که در حین ارتکاب جرم با پلیس درگیر شده اند.

47231

کد خبر 1540628

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیراندازی قتل استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری ٢ فرد شیاد که با معرفی خود به عنوان مامور قصد کلاهبرداری و پیشبرد اهداف خود در تعدادی از ادارات وشرکت های صنعتی این شهرستان داشتند خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جواد خواجه پور، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی مجهز به تلفنی خاص و پس از تماس با تعدادی از ادارات و شرکت‌های صنعتی این شهرستان و معرفی خود به عنوان مأمور، همراه با تهدید اقدام به کلاهبرداری و پیشبرد اهداف خود می‌کنند رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی در نهایت ۲ فرد مدنظر شناسایی و طی دو عملیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از متهمان که کارمند یک اداره است با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود با همدستی فردی دیگر اقدام به کلاهبرداری از ادارات می‌کند که پس از اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ خواجه پور، گفت: شهروندان سیرجانی در مواجهه با اینگونه تماس‌های خاص، اشخاص فرصت طلب و درخواست‌های غیرقانونی و مشکوک آنها، سریعاً موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • ناامیدی هلند از استرداد پرومس توسط امارات
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • شهادت نیروی واحد گشت تکاوری و یک نوزاد در حمله مسلحانه خاش
  • شهادت یک نوزاد بر اثر تیراندازی گروهک تروریستی در جاده خاش_ایرانشهر
  • شهادت یک نوزاد در تیراندازی تروریست‌ها در خاش
  • شهادت مامور یگان تکاوری پلیس در خاش
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید