Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر بسطامی نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در بازدید از پروژه آبرسانی به روستاهای بخش صالح آباد شهرستان مرزی مهران بر الزام شرکت آبفای استان به تکمیل صد درصدی پروژه و راه اندازی تصفیه خانه این بخش تاکید کرد و گفت: برای دومین بار است که از این منطقه بازدید به عمل می‌آید و میزان آب‌دهی و هم‌چنین کیفیت آب شرب به عنوان دو موضوع و مطالبه اصلی مردم در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خوشبختانه طی ماه‌های گذشته اقدامات مناسبی در این پروژه صورت گرفته است اما تلاش‌ها باید تا حصول رضایت کامل مردم بخش ادامه یابد.

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برخلاف بسیاری از مناطق استان که با تنش آبی شدید مواجه هستند، در این منطقه فقر آب نداریم و مشکل اصلی مربوط به مدیریت منابع در تقسیم آب است لذا ضروری است با استفاده بهینه از این موهبت خدادادی اقدامات کارشناسی لازم صورت پذیرد.

بسطامی خدمت به مردم صالح آباد به عنوان مشهد شهیدان ایران را یک تکلیف عنوان کرد و ادامه داد: مدیریت آبفای استان مکلف به تکمیل پروژه و راه اندازی تصفیه خانه در کمترین زمان ممکن شد و در این راستا به عنوان خادم مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بی آبی آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار

                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در بازدید از محوطه تجاری گمرگ مهران اظهار داشت: باید تحولی را در بحث نظافت و رعایت مسائل بهداشتی، لاین بندی و روشنایی محوطه تجاری گمرگ داشته باشیم که این تحول رضایت رانندگان و ترخیص‌کاران در گمرک را به دنبال دارد.   وی در ادامه با تاکید بر نظم و انضباط در صدور مانیفست و دیگر امورات، افزود: کل مساحت گمرک مهران ۱۵ هکتار است که ۱۱ هکتار آن عملیاتی است و ۴ هکتار به ابنیه و مستحدثات اختصاص یافته است.   استاندار ایلام همچنین مطرح کرد: باید از سیم‌کارت فروشی و مسافرفروشی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند