Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@11:28:00 GMT

ستایش قطری‌ها از مدافع پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۳۷۰

ستایش قطری‌ها از مدافع پرسپولیس

قطری‌ها به ستایش از مدافع پرسپولیس پرداختند و او را خرید خوبی برای الاهلی دانستند.

به گزارش مشرق، محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از دو فصل حضور در پرسپولیس این تیم را ترک خواهد کرد و راهی لیگ ستارگان قطر می‌شود تا پیراهن الاهلی را بر تن کند.

روزنامه الوطن با تایید خبر پیوستن کنعانی‌زادگان به الاهلی نوشت: کنعانی زاده گان بعد از پایان لیگ ایران پیوستن خود به الاهلی را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او جایگزین شان لوری استرالیایی می شود. کنعانی‌زادگان تجربه بالایی چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی دارد و از بهترین مدافعان است.

استاد الدوحه هم به ستایش از مدافع ملی پوش پرسپولیس پرداخت و او را خرید خوبی برای الاهلی دانست.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو الاهلی قطر پرسپولیس محمد حسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

عیسی آل کثیر که در نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه شد، شروع خوبی در تیمش داشت و ۳ گل در لیگ و جام حذفی برای پرسپولیس به ثمر رساند. بعد از آن عیسی در چند بازی موفق به گلزنی نشد و همین موضوع باعث شد تا کمی فشار روی این بازیکن بیاید. آل کثیر که حتی شایعه نیمکت نشینی اش در بازی با ملوان شنیده می‌شد، در ترکیب اصلی به میدان رفت و موفق شد تک گل تیمش را هم به ثمر برساند.

گل ۳ امتیازی عیسی هم پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه داشت و هم این بازیکن را از زیر بار انتقادات خارج کرد. نکته جالب ماجرا پیش بینی کنعانی زادگان از گلزنی آل کثیر بود. گویا قبل از بازی مدافع ملی پوش پرسپولیس به دوست و همبازیش می‌گوید که او در بازی با ملوان گلزنی خواهد کرد و پیش بینی گلزنی عیسی را می‌کند. بعد از گلزنی آل کثیر هم کنعانی زادگان به سرعت به سمت عیسی می‌دود و به او می‌گوید: دیدی به تو گفتم که امروز گل می‌زنی!

در واقع مدافع ملی پوش سرخ پوشان در بازی با ملوان در نقش نوستراداموس ظاهر شد و پیشبینی دقیقی از گلزن بازی داشت. پرسپولیس با گل آل کثیر همچنان در یک قدمی صدر باقی ماند و در هفته‌های آینده امیدوار است با امتیاز از دست دادن استقلال صدر جدول را از رقیب سنتی پس بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • دعوت ستاره قطری پرسپولیس از قاری قرآن نوجوان
  • واکنش کنعانی به نقش اردن در رهگیری پرتابه‌ها و احضار کاردار؛ اقدام مشروع ایران باید مورد حمایت و تایید کشور‌های منطقه قرار بگیرد + فیلم
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس