Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:12:53 GMT

فرنگی‌کاران راه یافته به نیمه نهایی روز نخست مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۴۱۳

فرنگی‌کاران راه یافته به نیمه نهایی روز نخست مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای کشتی فرنگی بازی‌های المپیک صبح امروز با مصاف مدعیان اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان در توکیو آغاز شد که در پایان دور مقدماتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

بر این اساس نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی روز نخست کشتی فرنگی المپیک توکیو به شرح زیر معرفی شدند:

وزن ۶۰ کیلوگرم:

کنیچیرو فومیتا (ژاپن) - لنور تمیروف (اوکراین)

ویکتور سیوبانو (مولداوی) - لوییز آلبرتو سانچز (کوبا)

وزن ۱۳۰ کیلوگرم:

میخان لوپز (کوبا) - رضا کایالپ (ترکیه)

یاسمانی فرناندز (شیلی) - یاکوبی کاجایا (گرجستان)

علیرضا نجاتی ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان نیز صبح امروز در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۵ برابر آرمن ملکیان از شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امین میرزازاده نیز در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بود که پس از پیروزی ۶ بر صفر برابر مین سئوک کیم از کره جنوبی به مصاف میهاین لوپز از کوبا رفت و با نتیجه ۸ بر صفر شکست خورد.

اگر لوپز کوبایی برنده دیدار نیمه نهایی شود و به فینال برسد، میرزازاده هم شانس ادامه مبارزات برای مدال برنز را خواهد داشت.

رقابت‌های نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز (یکشنبه) به وقت ایران آغاز خواهد شد.

کد خبر 5270057 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو مرحله نیمه نهایی المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران والیبال دوومیدانی تیراندازی نازنین ملایی کشتی فرنگی تیم ملی شمشیربازی ایران تیم ملی بسکتبال ایران نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، به واسطه اینکه تیم‌های مهرام تهران، شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کرده‌اند، سازمان لیگ برنامه بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی، از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تیم شهرداری گرگان میزبان مهرام تهران است.

همانند مرحله یک چهارم نهایی، سری‌های نیمه‌هایی لیگ برتر نیز به صورت ۳ از ۵ برگزار خواهد شد و هر تیمی که بتواند ۳ بار حریف خود را شکست دهد، به فینال فصل جاری لیگ برتر راه می‌یابد.

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات راه یافته به مرحله نیمه پایانی ۵ وزن دوم مشخص شدند
  • آذرپیرا پنجمین سهمیه را گرفت و المپیکی شد
  • امامی المپیکی پاریس شد + فیلم
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا