Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@15:58:23 GMT

قتل شوهر در پی رابطه با یک پسر

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۴۵۱

قتل شوهر در پی رابطه با یک پسر

پانزدهم تیرماه زن میان‌سالی به کلانتری ۱۱۳ بازار رفت و از ناپدیدشدن پسرش خبر داد.

به گزارش شرق، شاکی گفت: پسر ۲۳‌ساله‌ام به نام فرید، مربی بدنسازی است. او از چهارم فروردین ناپدید شده و همسرش نیز مدعی است فرید دو نفر از دوستانش را به قتل رسانده و متواری شده و در این مدت چندباری از طریق فضای مجازی با او در رابطه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان در نخستین گام سراغ شهناز، همسر فرید رفتند. او گفت: شب قبل از ناپدیدشدن فرید، دو نفر از دوستانش به منزل ما آمده و پس از شرب خمر سوار ماشین شده با هم قرار استخراج عتیقه‌جات گذاشتند. سپس به حوالی جاده ساوه رفتیم اما مدتی بعد با چند نفر دیگر که در آنجا بودند، درگیر شدند. در این نزاع فرید دو نفر از آنها را با چاقو به قتل رساند و متواری شد.

کارآگاهان در بازرسی از خانه فرید هیچ مدرکی به‌ دست نیاوردند اما در تحقیقات از همسایگان به سرنخ مهمی رسیدند. یکی از همسایه‌ها گفت: حوالی نیمه‌شب روزهای نوروز مردی ناشناس را پشت فرمان خودروی فرید در حال خروج از پارکینگ دیدم. جلو آسانسور با همسر و دخترش روبه‌رو شدم که همسرش اظهار کرد فرید به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی حالش بد شده و در حال انتقال او به بیمارستان هستند.

در ادامه مشخص شد مرد جوان با همسرش اختلاف زیادی داشت و دو بار از او جدا شده اما با وساطت خانواده و به‌خاطر بچه‌اش با شهناز زندگی دوباره‌ای را آغاز کرده بود.

زمانی ‌که تیم تحقیق مدارک و شواهد را در کنار هم قرار داد، فرضیه قتل فرید و داستان‌سرایی از سوی همسرش مطرح شد.

در نهایت شهناز به جنایت اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل با پسری به نام حامد در فضای مجازی آشنا شدم. او در کار مدلینگ بود و در رابطه با عکاسی از دخترم و ساخت پیج رابطه ما صمیمی‌تر شد. در این مدت از کتک‌ها و رفتارهای بد فرید برای او گفتم و از او خواستم با همسرم صحبت کند. روز حادثه حامد از فرید خواست برای صحبت به یکی از اتاق‌های خانه بروند و ناگهان صدای درگیری از داخل اتاق شنیده شد و من فورا وارد اتاق شدم و دیدم حامد با چاقو فرید را کشته است.

به‌دنبال اظهارات زن جوان، حامد دستگیر شد و گفت: پس از آشنایی با شهناز چند بار او را ملاقات کرده بودم تا اینکه در روز حادثه از من درخواست کمک کرد که با همسرش صحبت کنم. حوالی ساعت هفت عصر به خانه آنها رفتم. شوهرش را دیدم که به حالت بیهوش روی زمین افتاده بود؛ شهناز از من خواست تا یک ویلچر تهیه کنم. حدود ساعت سه صبح با تهیه ویلچر به خانه شهناز برگشتم. شهناز از بیدارشدن شوهرش که بیهوش شده بود وحشت داشت؛ بنابراین چهار ضربه چاقو به پهلو، شکم و قفسه سینه او زد، همان لحظه تصمیم سوزاندن جسد در بیابان‌های پرند را گرفت. جسد را به بیابان‌های پرند انتقال دادیم و آنجا به آتش کشیدیم. بنا بر این گزارش، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل شوهر کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تهران‌گردی مربی برزیلی پرسپولیس و همسرش

رافائل تولدو، دستیار برزیلی اوسمار استوری جدیدی را در اینستاگرام منتشر کرد که در این عکس همراه با همسرش در حال گشت و گذار در بازار تهران هستند.

تولدو پس از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس، به کادر فنی سرخپوشان اضافه شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) تهران‌گردی مربی برزیلی پرسپولیس و همسرش
  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • اولین عکس از بهزاد نبوی در سال جدید /ابتکار و همسرش هم آمدند
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • لحظات کتک زدن یکتا ناصر توسط منوچهر هادی
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است ؟
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ آخرین مصاحبه
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است؟
  • حرف‌های تلخ بهاره رهنما درباره شوهر دومش