Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@00:30:40 GMT

سقف تسهیلات “طرح افق” موسسه ملل افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۴۵۴

خبرگزاری آریا - متخصصین، با طرح افق موسسه اعتباری ملل به حرفه ی خود رونق بخشیدند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این موسسه در راستای حمایت از فعالیت متخصصین نسبت به اعطای تسهیلات تا سقف 20 میلیارد ریال در قالب تسهیلات مرابحه و اجاره به شرط تملیک اقدام می نماید.
این گزارش می‌افزاید: پزشکان، مسئولین داروخانه ها، وکلا و مهندسین، دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق می توانند، برای تامین سرمایه در گردش و خرید لوازم مصرفی، تعمیر و بازسازی محل فعالیت، خرید کالاهای سرمایه‌ای (خرید ماشین آلات و تجهیزات و نیز خرید محل کار) تا مبلغ 20 میلیارد ریال با بازپرداخت 1 تا 5 ساله از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است بنا به استقبال متخصصین از این طرح، موسسه اعتباری ملل علاوه بر افزایش صنوف مختلف نسبت به افزایش مبلغ تسهیلات نیز مبادرت نموده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مبلغ تسهیلات یاد شده از ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است و تا سقف ۷۵ میلیون تومان نیاز به ضامن ندارد. همچنین تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی بدون دریافت سود به فرهنگیان ارائه می‌شود.
گفتنی است این تسهیلات صرفاً برای خرید کالا است و به فرهنگیان شاغل عضو صندوق ذخیره فرهنگیان تعلق می‌گیرد؛ بنابراین فرهنگیان غیر عضو در صورت تمایل برای استفاده از این تسهیلات باید ابتدا نسبت به عضویت در صندوق اقدام کنند.
فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به ادارات تعاون آموزش و پرورش در سراسر کشور یا نمایندگی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در مراکز استان‌ها به عضویت صندوق درآیند؛ همچنین به منظور اطلاع از جزئیات تسهیلات خرید کالا می‌توانند به پایگاه اینترنتی شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان به آدرس LFCO.CO مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۳۶۹۷۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی قدرت مشابهی نسبت به متخصصین در تشخیص خطاهای رادیولوژی دارد
  • جنگ غزه و حملات ایران جایگاه اقتصادی اسرائیل را کاهش داده است
  • حمله موشکی ایران، رتبه اعتباری اسرائیل را کاهش داد
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد