Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@18:44:45 GMT

لهستان صدرنشین شد/ صعود ایران یا ژاپن به عنوان تیم سوم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۴۷۶

لهستان صدرنشین شد/ صعود ایران یا ژاپن به عنوان تیم سوم

لهستان با برد مقتدرانه کانادا، خیال خود از صدرنشینی را راحت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دقایقی قبل تیم ملی لهستان موفق شد در سه ست پیاپی کانادا را شکست دهد تا به این ترتیب صدرنشینی خود را قطعی سازد. همچنین با این برد مقتدرانه از سوی هم بازیان کوبیاک، حالا از میان تیم ملی ایران و ژاپن هر کدام که موفق شوند فاتح نبرد امروز باشند، جواز حضور در یک چهارم نهایی به عنوان تیم سوم را کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است سروقامتان کشورمان از ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه امروز در آخرین بازی دور گروهی به مصاف میزبان المپیک خواهند رفت.

کد خبر 511246

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال والیبال ایران المپیک المپیک توکیو المپیک 2020 المپیک 2021 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد

محمد محبی یکی از ستاره‌های لیگ برتری بود که در سالی که گذشت تصمیم به حضور در فوتبال روسیه گرفت. او به صورت قرضی در استقلال حاضر بود و باشگاه سانتاکلارای پرتغال با باشگاه روسیه‌ای روستُف به توافق رسید تا محبی تصمیم به حضور در فوتبال روسیه بگیرد.

او در ۳۴ بازی برای استقلال ۱۰ گل به ثمر رساند و تصمیم گرفت راه بازیکنانی، چون سردار آزمون، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی و علیرضا حقیقی را طی کند و راهی فوتبال روسیه شود. او کیلیان ام‌باپه را الگویش می‌داند. برخلاف ستاره فرانسوی، محمد محبی در خط میانی بازی می‌کند و رویایش بازی در جام جهانی است.

محمد محبی توانست در دیدار با ژاپن در جام ملت‌ها ستاره تیم ملی شود. او اولین گل تاریخ ایران برابر ژاپن در جام ملت‌ها را به ثمر رساند و دروازه سامورایی‌ها را باز کرد.

محبی بعد از بازی با ژاپن چه گفت؟

فقط روی بازی ژاپن و عملکردمان تمرکز داشتیم. ما با ذهنی آرام به بازی آمده بودیم و بهترینمان را برای تیم کشورمان انجام دادیم. در واقع همه بازیکنان ایران به این شکل عمل کردند. ما فشار زیادی گذاشتیم و تلاش کردیم به بهترین شکل مقابل ژاپن بازی کنیم.

در کل سالی که گذشت برای محبی سال خوبی بود. او توانست در دیدار با کراسنودار دو بار برای تیمش گلزنی کند. او در دیدار با کراسنودار صدرنشین لیگ روسیه توانست دو بار گلزنی کند و سال خوبش را با زدن این دو گل به خوبی به پایان ببرد.

محبی اکنون در ۲۱ بازی توانسته است پنج گل برای تیم ملی ایران به ثمر برساند و باید امیدوار به درخشش او برای سال جدید نیز بود.

دیگر خبرها

  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • اوکراین، یورو را به مردمش هدیه داد/ صعود لهستان با دستان شزنی + فیلم
  • پلی‌آف یورو: صعود لهستان، اوکراین و گولسیانی!
  • گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند
  • لهستان به یورو 2024 صعود کرد
  • کواراتسخلیا: گرجستان یازده نفر نبود، 60 هزار نفر بود!‏
  • قطعی شد: تیم ملی، سال 2027 در خاک عربستان
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • صعود تولید ناخالص داخلی منابع طبیعی کانادا