Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@17:42:14 GMT

ظهور پدیده جدید آمریکایی‌ها در شنا با پنج طلا!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۵۲۷

ظهور پدیده جدید آمریکایی‌ها در شنا با پنج طلا!

درخشش شناگر آمریکایی در المپک با ثبت رکورد جدید جهان و طلای دیگر در بازی‌ها ادامه یافت.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، کائلب درسل از آمریکا روز یک شنبه دو مدال طلا به دست آورد. او ابتدا در ۵۰ متر آزاد و سپس ۴ در ۱۰۰ متر به مدال طلا رسید تا جمع مدال‌های طلای خود را در این رقابت‌ها به عدد ۵ برساند تا خود را به عنوان چهره اول المپیک توکیو مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درسل در این دوره از رقابت‌ها غیر از رقابتهای میکس ۴ در ۱۰۰ متر، در بقیه رقابت‌هایی که شرکت کرده است توانسته به مدال طلا برسد و یکی از بهترین ورزشکاران المپیک بوده است تا همگان را به یاد مایکل فلپس بیاندازد که در هر دوره المپیک چندین مدال طلا برای آمریکا به دست می‌آورد.

این شناگر ۲۴ ساله دو مدال طلا نیز در المپیک ریو برای کشورش به دست آورده بود تا جمع مدال‌های طلای المپیکی خودش را فعلاً به عدد ۷ رسانده باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 511251

منبع: ایمنا

کلیدواژه: المپیک المپیک توکیو المپیک 2020 کمیته ملی المپیک المپیک 2021 کمیته المپیک و پارالمپیک آمریکا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه سواری بیشاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.
عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.
مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • (عکس) استوری قشنگ کامران قاسم‌پور برای رقیب آمریکایی
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد