Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@23:28:23 GMT

بازداشت قاتل سرباز نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۵۴۷

بازداشت قاتل سرباز نیروی انتظامی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت قاتل سرباز نیروی انتظامی خبر داد. ناطقان: سرهنگ مراد مرادی با اشاره به جزئیات شهادت سرباز کلانتری 110 شهدا حین بازداشت یک شرور، اظهار کرد: شهید گرانقدر عبدالجبار مختوم‌نژاد، سرباز کلانتری 110 شهدا و اهل گلستان بود.



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: این شهید، بعدازظهر روز گذشته (9 مرداد 1400) در حوزه استحفاظی کلانتری 110 شهدا، با سارق شرور و سابقه‌داری حین سرقت موتورسیکلت مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: این شرور حین دستگیری، قصد متواری شدن را داشت و با ضربات چاقو، این سرباز عزیز را از ناحیه قلب مجروح کرد و سرباز مختوم‌نژاد پس از انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل آمد.

این مقام انتظامی متذکر شد: از همان لحظه وقوع حادثه، اقدمات ویژه حوزه فرماندهی تهران بزرگ صورت گرفت و در ساعت اولیه امروز، این متهم سابقه‌دار بازداشت شد و در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
منبع: صراط برچسب ها: قاتل ، ناطقان ، سرباز ، نیروی انتظامی ، شهادت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قاتل ناطقان سرباز نیروی انتظامی شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله که در اختلاف ملکی اقدام به قتل کرده‌بود، در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد