Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،فراهانی سخنگوی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: حادثه آتش سوزی در شرکت نفت و گاز اروندان مربوط به آتش سوزی یکی از ماشین آلات این شرکت در نزدیکی مخزن نفت بود که البته آن مخزن نیز کاملا خالی بوده است.

او افزود: این آتش سوزی هیچ گونه اختلالی در روند فعالیت و تولید کارخانه نداشته، بنابراین اختلالی نیز در روند تولید و صادرات نفت ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: هیچ فردی در این حادثه دچار آسیب نشده و دلیل شروع آتش سوزی نیز در حال بررسی است.

سخنگوی شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی گفت: دودی که در ویدئوی منتشر شده دیده می‌شود مربوط به سوختن لاستیک و اگزوز ماشین آلات بوده، اما به دلیل تصویربرداری از پشت مخزن به نظر می‌رسد مخزن دچار آتش سوزی شده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی شرکت نفت و گاز اروندان شرکت نفت و گاز اروندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه

شهردار منطقه ۲۱ از احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳ و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پوریافر گفت: عملیات نصب، مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی در راستای تأمین رفاه حال شهروندان و به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان و بازپیرایی و افزایش بهداشت عمومی از ابتدای سال جاری در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی افزود: احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های گلها، لاله، عبیدی، گلزار، یاس که در جهت رفاه حال شهروندان از اقدامات سال ۱۴۰۳ برشمرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر موارد فوق، در بوستان سطح منطقه، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی مرمت و بهسازی خواهد شد که شامل (تعمیر و تعویض شیرآلات داخلی و روشویی، تعبیه لوله‌کشی آب سرد و گرم، تعویض آیینه‌های مستهلک، رفع نواقص سیستم‌های روشنایی، تعمیر و تعویض سیستم‌های تهویه، تعویض درب‌های مستهلک و فرسوده، بازسازی نما‌های داخلی و خارجی و ...) است.

پوریافر در این رابطه بیان کرد: با توجه به لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان و طرح رفع فوری نواقص و ایرادات و نیز ایمن‌سازی مخازن ژئوممبران، ۵ مخزن در بوستان‌های استقلال، سروناز، طبیعت، حضرت خدیجه، زیتون در دستور کار این معاونت در سال ۱۴۰۳ قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: مواردی از قبیل: نظافت، ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، شارژ مخازن مایع دستشویی و .. به‌طور مستمر و روزانه و با هدف رضایتمندی شهروندان توسط عوامل اجرایی این اداره انجام می‌شود.

پوریافر یادآور شد؛ مرمت و بازسازی ۵ آبنما در بوستان‌های سطح منطقه و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در موتوری سنگین و جنگل کاری دستواره از اقدامات اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست در سال ۱۴۰۳ برشمرد.

دیگر خبرها

  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • آبفای تهران هشدار داد؛ آب ذخیره کنید
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • حال خوب سد شیرین‌دره بعد از بارندگی‌های بهاری + تصویر
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • احداث بیش از ۵۲ هزار مترمکعب مخزن آب در شهر کرمانشاه
  • ساخت مخزن هزار متر مکعبی آب در بشاگرد