Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن حیدری رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی از فعالیت اعضای یک باند توزیع سلاح و مهمات در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند در یکی از محلات حاشیه شهر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی لازم از این مکان را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری تاکید کرد: در بازرسی انجام شده، ۲۴ قبضه سلاح شامل ۱۶ قبضه کلت، پنج قبضه کلاشینکف، ۲ قبضه برنو و یک قبضه سلاح شکاری همراه با یک هزار عدد فشنگ کشف شد.

رییس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف ۳۲ عدد خشاب کلت، از دستگیری ۲ عضو باند و معرفی آنها به دستگاه قضایی خبر داد و افزود: تلاش برای دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این باند ادامه دارد.

وی مبارزه با توزیع کنندگان سلاح و مهمات که اصلی ترین عوامل ایجاد ناامنی در جامعه هستند را از مهمترین برنامه های پلیس امنیت عمومی استان برشمرد.

تشدید منع ترددهای کرونایی در شهرهای کرمانشاه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه نیز از تشدید محدودیت های کرونا با توجه به قرمز شدن نیمی از شهرستان های استان خبر داد.

سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: تردد خودروهای غیر بومی در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و به ترتیب مشمول جریمه های ۱۰ و ۵ میلیون ریالی خواهد بود.

وی ادامه داد: این محدودیت ها شامل وسایل نقلیه عمومی، امدادی، درمانی، حمل کنندگان کالا و مواد اساسی نمی‌شود.

سرهنگ شیری گفت: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد در تمام شهرهای استان پابرجا و متخلفان مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

 

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف اسلحه پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: به منظور ارتقاء احساس امنیت و پیشگیری با هر گونه نا امنی، مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت محله محور در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان به مرحله اجراء درآمد.

او افزود:در بررسی انجام گرفته در مدت اجرای طرح، وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ جعفری با اشاره به این که در این طرح ۳ روزه، ۱۳۷ سارق دستگیر شدند، گفت: در بازه زمانی اجرای این طرح ۱۲۳ فقره انواع سرقت نیز توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان کشف شد.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان موفق شدند بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۲ خرده فروش و ۹۰ معتاد را دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری گفت: در این طرح همچنین ۱۹۱ دستگاه خودرو و ۶۳ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و نداشتن مدارک قانونی نیز توقیف شد.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران افزود: برنامه ریزی دقیق و منسجم برای کاهش جرائم و برخورد قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان اجتماعی همواره با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح