Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی دوشنبه هفته جاری جهت ارائه گزارش درباره روند اجرای قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت» در این کمیسیون حضور می‌یابد. حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی آبادی در گفت‌وگو با میزان گفت: علی اکبر صالحی دوشنبه هفته جاری جهت ارائه گزارش درباره روند اجرای قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت» در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس کمیسیون اصل نود با اشاره به دلایل حضور صالحی در این کمیسیون گفت: متاسفانه گزارش‌هایی مبنی بر تخطی سازمان انرژی اتمی از اجرای کامل برخی از مواد قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران» به کمیسیون واصل شده است.   وی تاکید کرد: از این رو کمیسیون اصل نود در جلسه روز دوشنبه  هفته جاری با حضور صالحی این موضوعات را مورد  بررسی قرار خواهد داد.   بیشتر بخوانید: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: کشور گران اداره می‌شود   انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم کمیسیون اصل نود لغو تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر

ساخت پروژه ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی ایران در بوشهر با حضور معاون رئیس جمهور آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران عصر امروز عملیات اجرایی ساخت 3 هزار و 500 واحد مسکونی در زمینی به مساحت 107 هکتار آغاز شد.

محمد اسلامی در آغاز ساخت این واحدهای مسکونی با اشاره به تحقق وعده داده شده برای کارکنان انرژی اتمی از جمله مجموعه نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: برنامه ما در بوشهر این بوده که کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر فاقد مسکن از نعمت مسکن برخوردار شوند.

دانشجویان رشته هسته‌ای باید 10 برابر شود

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه طرح این سازمان در کشور سراسری است گفت: این هدف‌گذاری بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری که داشتند محقق شد چراکه معظم‌له فرمودند دانشجویان رشته هسته‌ای باید 10 برابر شود یعنی اندازه سازمان ما به‌صورت تصاعدی تغییر می‌کند زیرا عرصه‌ها و فعالیت‌های گوناگونی در حوزه هسته‌ای در سطح کشور طبق اهداف کمی و کیفی در دستور کار داریم و بر اساس آن باید دغدغه بزرگ مسکن را از کارکنان، محققان و کارشناسان این مجموعه بزداییم.

معاون رئیس جمهور با قدردانی از مدیرعامل نیروگاه اتمی و مجری طرح‌های ساخت 2 واحد نیروگاه جدید در بوشهر گفت: همه ظرفیت‌ها برای تکمیل این واحدهای مسکونی بکارگیری می‌شود تا بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل شود.

ساخت شهرک جدید در بوشهر

احمد محمدی‌زاده هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر از توسعه همه جانبه استان خبر داد و اظهار داشت: این استان در ابعاد گوناگون در حال رشد و پیشرفت است.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش جمعیت از ساخت شهرک جدید در حاشیه مرکز شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به کمبود زمین مسکونی در مرکز استان، ساخت شهرک جدید در بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

وی پیروزی مومنان بر کفار را از وعده‌های الهی دانست و بیان کرد: با وجود تلاش دشمنان در راس آن آمریکا و کودک‌کشان صهیونیستی در نشان دادن ناکارآمدی انقلاب اسلامی، شاهد تسریع در روند توسعه و پیشرفت و عمران آبادانی در ابعاد گوناگون هستیم.

محمدی‌زاده با اشاره به پیروزی وعده صادق نیروهای مسلح پرداخت و اضافه کرد: به لطف خداوند متعال و برکت شهیدان اتفاق بزرگی رقم خورده و دشمنان ذلیل و ناتوان شده‌اند و  رژیم صهیونیستی رو به فروپاشی است.

50 هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر هم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 3 هزار و 500 واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر خاطرنشان کرد: در یک رویکردی ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، 446 هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

محمدهادی رستمیان افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی تدوین و طراحی شده گفت: با ظرفیت موجود برای ساخت حدود 13 هزار واحد مسکونی جمعیت 50 هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

تولید 65 میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر

رضا بنازاده هم با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از 65 میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت 2 واحد نیروگاه اتمی نیز در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل آنها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و 500 واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که دارد ارمغان‌آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • گفتگویی چالشی و بی واسطه با رئیس سازمان انرژی اتمی
  • سفر رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس