Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پی شیوع مجدد و گسترده بیماری کرونا در استان بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان طی نامه‌ای مشترک به سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست کردند که سپاه جهت اعزام نیرو و استقرار بیمارستان صحرایی برای کمک به درمان بیماری کرونا در استان بوشهر اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این نامه آمده است: از آن فرمانده گرانقدر تقاضا می‌کنیم به جهت وضعیت حاد بیماری کرونا و عدم توان پذیرش بیماران در بیمارستان‌های استان بوشهر به جهت اشغال کامل ظرفیت بیمارستان‌ها و کمبود کادر درمان و تجهیزات موردنیاز، عنایت فرموده و با اعزام بیمارستان صحرایی مجهز، به همراه کادر درمان و همچنین تعدادی پزشک، پرستار و تجهیزات موردنیاز به استان بوشهر موافقت فرمائید.

همچنین در این نامه ذکرشده است: به حسب گزارش مسئول محترم ستاد مقابله با بیماری ویروس کرونا، این استان، نیاز به ۹ پزشک (متخصص عفونی، داخلی و بیهوشی) و ۵۰ پرستار و ۱۰ کمک پرستار دارد.

کد خبر 5270114

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی بوشهر بیماری کرونا سردار سلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویروس کرونا عید غدیر خم کرمانشاه آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان شیوع کرونا اردبیل شیراز ایلام غدیر خم استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری ایدز چیست؟ + فیلم

HIV (ویروس نقص ایمنی انسانی) ویروسی است که به سیستم ایمنی بدن حمله می کند. اگر HIV درمان نشود، می تواند منجر به ایدز (سندرم نقص ایمنی اکتسابی) شود. در حال حاضر هیچ درمان موثری وجود ندارد. هنگامی که افراد مبتلا به HIV می شوند، آن را برای تمام عمر دارند. اما با مراقبت های پزشکی مناسب می توان HIV را کنترل کرد. افراد مبتلا به HIV که درمان موثر HIV را دریافت می کنند می توانند زندگی طولانی و سالم داشته باشند و از شریک زندگی خود محافظت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بیماری ایدز چیست؟ + فیلم
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • لزوم مدیریت بیماری و آفات درختان سیاه ریشه
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد