Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یکشنبه ایرنا، فراز کمالوند پس از توافق با باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتور برای سکانداری سرخپوشان تبریز در فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در یادداشتی نوشت: 

«کم و بیش، ده سال گذشت از روزگاری که با خوشی شما، خوش تر از همه بودم انگار، شاخ و برگ خوشی های ما، در هم تنیده است.

آن سالها در همان بدو ورود به لیگ برتر با تعدادی جوان گمنام والبته غیرتمند تنها یک امتیاز برای کسب سهمیه آسیا کم آوردیم ، در حالی که شما پرشورها کاری کردید که بعد از صعود به جای تثبیت در لیگ برتر به آسیا نگاه کنیم اما پس از آن استادیومی که در روزهای یخ زده تبریز هم ساعت ها قبل از بازی مملو از شما بود، روز به روز خلوت تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاید خیلی ها علت را نمی دانستند اما من که حالا دیگر وصله تن شما شده بودم به خوبی می دانستم که شما چه می خواهید و حالا برای تحقق همان خواسته ها بازگشته ام؛

شما بهتر از همه می دانید که هیچ زمانی خلف وعده نکرده ام...در این سال ها، سه بار، تا شهر دلبستگی هایم پرواز کردم و در آستانه پذیرفتن هدایت تیم محبوبم بودم اما چون چمدان عزت جا مانده بود، برگشتم.

بعد از ده سال، برگشته ام به خانه اولم تا دوباره رقص خنده را روی سکوها نقاشی کنیم. البته فقط تنم را برده بودم. ترجیحم این بود تا دلم پیش شما امانت باشد تا امروز که بنا است دوباره غوغا کنیم.

امروز هم، دلم خوش است به لطف خدا و همان حمایت غیرتمندانه شما

اگر قابل باشم؛ این دو را به هم گره می زنم تا باز هم، روی ابرها همدیگر را ببینیم.

این بار، طوفان ما .. نه تنها لیگ کشورمان خواهد بود، بلکه این بار آسیا را نیز، به هم‌ خواهد ریخت. بگردند تا بگردیم».

فراز کمالوند، سرمربی نام آشنا و محبوب تیم فوتبال تراکتور بعد از ۱۰ سال دوری از تبریز، روز گذشته برای سکانداری این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشورمان با مدیران آن توافق کرد. 

تراکتور فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با ۴۵ امتیاز و رتبه چهارمی به پایان برد و برای کسب سهمیه آسیا باید منتظر پلی آف باشد.  

فراز کمالوند در فصل ۱۳۸۸–۱۳۸۷ سرمربیگری باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز را پذیرفت و با دست یابی به قهرمانی لیگ آزادگان با این تیم توانست با تکرار افتخاراتش برای خود این تیم را پس از ۸ سال انتظار راهی لیگ برتر فوتبال کند؛ وی در سه فصل حضور در تراکتور نتایج درخشانی کسب کرد و در سال ۱۳۸۹ برای کسب سهمیه آسیایی آن‌ها یک امتیاز کم آورد.

کمالوند در سال ۱۳۹۰ از تراکتور، کنار گذاشته شد و امیر قلعه نوعی جانشین وی شد، اما او بار دیگر در سال ۱۳۹۱ بار دیگر به تبریز برگشت و مربیگری تیم شهرداری تبریز را برعهده گرفت.

وی پس از سه سال دوباره سکان هدایت یک تیم تبریزی و این بار گسترش فولاد تبریز را بر عهده گرفت و بعد از سه فصل، به تیم صنعت نفت آبادان پیوست.

برچسب‌ها فوتبال آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون های ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آذربایجان شرقی تبریز فوتبال آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون های ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری

به گزارش “ورزش سه”، سرمای شدید هوا در تبریز در روزهای نوروز باعث شده تا بازیکنان این تیم و به خصوص نفرات جنوبی با پوشش خاصی در تمرینات تیم تراکتور حاضر شوند. 

سیدمحمد حسینی، مدافع گچسارانی تیم تراکتور یکی از این نفرات است که با کلاه و لباس گرم در تمرینات حاضر می‌شود تا از این سرمای شدید بهاری تبریز در امان باشد. 

او که این فصل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده، در غیاب شجاع که در تیم ملی حضور داشت، در کنار عارف آقاسی تمرین می‌کرد.  البته باتوجه به محرومیت عارف از بازی جام حذفی، احتمالا حسینی زوج شجاع در این مسابقات خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • کمالوند: این آخرین آرزوی من در فوتبال است
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!