Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از مازندران؛ سرهنگ منتظری رئیس پلیس راه آمل گفت: ساعت ۲۴ دیشب به علت بارش شدید باران و ریزش کوه در جاده هراز محدوده تونل اول و دوم لهاش موجب انسداد جاده و گیرافتادن ۲۲ مسافر و هشت دستگاه خودرو در داخل تونل دوم لهاش شده است.
وی  افزود: نیروهای راهداری، هلال احمر، انتظامی، پلیس راه و نیز فرمانداری در حال امداد به مسافران گرفتاردر داخل تونل و نیز بازگشایی مسیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 منتظری  گفت: جاده هراز تا اطلاع ثانوی مسدود هست و رانندگان می‌توانند از مسیر سوادکوه و کندوان استفاده کنند. 
اسفندیار گلپور رئیس اداره راه آمل نیز ،گفت: حدود۳۵۰۰متر مکعب مصالح وسنگ وگل ولای به دلیل ریزش کوه وارد جاده شده است و نیروهای راهداری در تلاش هستند تا این جاده را بازگشایی کنند.

سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با تکذیب خبر محبوس شدن ۸ دستگاه خودرو سواری با ۲۲ مسافر در داخل تونل، گفت: با توجه به وقوع سیلاب برای حفظ سلامتی مسافران این تعداد خودرو به داخل تونل هدایت و پس از فروکش کردن سیلاب از تونل خارج شدند.
او افزود: تردد در این محور با توجه به مسدود بودن لاین شمال به جنوب، به صورت تک لاین و به کندی انجام می‌شود.

46

کد خبر 1540669

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مازندران داخل تونل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته

 به گزارش تابناک، سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه راهور فراجا درخصوص علت وقوع حادثه تصادف امروز در استان سمنان گفت: این حادثه به دلیل خستگی، خواب آلودگی و سپس انحراف به چپ یکی از خودرو‌ها رخ داده است.

وی با اشاره به این مطلب که در این حادثه متأسفانه ۹ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند گفت: بار‌ها از رانندگان عزیز خواهش کرده ایم که در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

سردار مؤمنی تصریح کرد: در همین حادثه امروز اگر راننده خودرو‌ها استراحت کافی می‌داشتند چنین حادثه‌ای رخ نمی‌داد و اینگونه مردم عزیز خاطرشان مکدر نمی‌شد.

رئیس پلیس راه راهور فراجا تصریح کرد: در حال حاضر در اکثر محور‌ها ترافیک پرحجم و روانی شاهد هستیم.

وی افزود: در محور‌های شمالی نظیر هراز و چالوس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سردار مؤمنی گفت: برای روز ۱۲ و ۱۴ فروردین هم تلاش خواهیم کرد تا در مسیر جنوب به شمال چالوس و هراز محدودیت اعمال شود تا مسافران نوروزی به راحتی از استان‌های شمالی به استان‌های خود بازگردند.

منبع: خبرگزاری مهر
 

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های هراز و کندوان
  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • علت تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته
  • آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس یک طرفه شد
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد