Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی پس از ۸ سال سوء مدیریت، از خود تصویر فردی «بی‌اختیار، بی‌تقصیر و بی‌مسئولیت» ترسیم می‌کند!

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نوشته روزنامه جوان، او همه را مقصر می‌داند. دارد می‌رود، اما در این روز‌های پایانی هم که دیگر عمر تریبون‌داری یک طرفه‌اش در سطح ریاست جمهوری به سر می‌رسد، تلاش می‌کند آخرین فرافکنی‌ها، آخرین حاشیه‌سازی‌ها و آخرین مقصرتراشی‌هایش را انجام دهد و بعد برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشت سال تمام، جنجال‌های متعدد از «حرف»‌های او ایجاد شد. اکنون از شب‌های انتخابات ۹۲ و ۹۶ که شعار‌های او خریدار جمع می‌کرد، خیلی وقت گذشته است. او هشت سال فرصت داشته تا کار کند و حالا باید فقط نشست و نتیجه هشت سال کار او و همکارانش را دید.

روحانی چند نوبت، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت را متهم کرده که نگذاشتند با آمریکا توافق شود و تحریم‌ها لغو شود.

ایده مجلس برای اقدام متقابل مقابل دولت امریکا پس از چه اقداماتی از سوی دولت آن کشور، طرح و تصویب شد و به شکل قانون درآمد؟ از نامش هم پیداست که مصوبه مجلس یک «واکنش» است، نه یک اقدام ابتدایی و کنشی بداهه؛ «متقابل» یعنی در برابر چیزی. در برابر چه چیزی، مجلس این مصوبه را روی میز گذاشت؟ در برابر تروریسم سیاسی دولت امریکا که از برجام خارج شد؛ در برابر تروریسم اقتصادی دولت امریکا که پا بر گلوی مردم ایران گذاشت و راه کسب درآمد کشورمان را بست و حتی مسیر واردات دارو را به روی ملت ایران بست؛ در برابر تروریسم فیزیکی دولت امریکا که فرمانده نیروی قدس ایران را ترور کرد؛ حسن روحانی این مصوبه را مانع تراشی برای عملکرد دولتش می‌داند، او توضیح بدهد برابر همه جنایات امریکا باید چه می‌کردیم؟ سکوت می‌کردیم تا کدخدا ناراحت نشود؟ آیا این حجم سکوت، رگ عزت و غیرت روحانی را کمی اذیت نمی‌کند؟ مصوبه مجلس در چنین شرایطی دست دولت را پر کرد تا بتواند از طرف مقابل امتیاز بگیرد. کاری که البته دولت روحانی بلد نبود. از سویی این مصوبه دست غربی‌ها را برای آنکه امتیازات بیشتر از ایران بگیرند و حقوق مسلم مردم را به عنوان امتیاز به خودمان بفروشند، بست.

از مرداد ۹۲ که حسن روحانی مسئولیت ریاست جمهوری را بر عهده گرفت، تا دی‌ماه ۹۹ که مجلس طرح اقدام متقابل مقابل امریکا را تصویب کرد، هفت سال و نیم می‌گذرد. یعنی پیش از این مصوبه مجلس، دولت روحانی هفت سال و نیم فرصت داشت تا آپولویی را که وعده داده بود و بابتش رأی مردم را جمع کرده بود، هوا کند! هوا کرد؟

مصوبه مجلس در شش ماه پایانی دولت روحانی آمد، در آن سال‌های قبل چه کردید؟

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن روحانی بحران در دولت روحانی بحران اقتصادی بحران اقتصادی در دولت روحانی دولت امریکا مصوبه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید تیلور باخت اما آرون بروکس، دردسر تازه حسن یزدانی است

یک اتفاق عجیب در کشتی انتخابی آمریکا، همه معادلات قدرت در وزن 86 کیلو را برای المپیک 2024 به هم ریخت. آرون بروکس در 2 مسابقه متوالی دیوید تیلور، نابغه 33 ساله کشتی جهان را شکست داد و نماینده کشتی آمریکا در المپیک پاریس شد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها بابت برد بروکس خوشحال شدند و تصور دارند که بروکس کشتی گیر قدرتمندی برای این وزن نیست و نمایندگان کشورمان یعنی حسن یزدانی و کامران قاسمپور به راحتی می توانند برابر این کشتی گیر تازه وارد آمریکایی برنده شوند. اما این گونه نیست و کشتی گیری که نه در یک مبارزه بلکه در 2 مبارزه تنها 2 امتیاز برابر دیوید تیلور از دست داده، می تواند در حد مقام قهرمانی تیلور در کشتی دنیا موفق ظاهر شود.

بروکس کسی را شکست داد که از سال 2018 تا کنون تنها یک بار در دنیا بازنده شده بود. تیلور در مسابقات جهانی 2021 برابر حسن یزدانی در فینال مسابقات قهرمانی جهان 6-2 بازنده شد و قبل و بعد از آن دیگر به هیچ کس نباخته بود. 

حالا کشتی آمریکا با نسل تازه به میدان می آید. جی دن کاکس در 97 کیلو باخت و خداحافظی کرد. جوردن باروز در 74 کیلو ناکام شد و دیوید تیلور هم بازنده شد تا سه قهرمان جهان در مسابقات بسیار پرشور و سطح بالای کشتی دنیا برابر رقبا بازنده شده، حضور در مسابقات المپیک 2024 را از دست بدهند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه | چه دارایی‌هایی شامل این نوع از مالیات می‌شوند؟
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • چالش‌های سیاست خارجی در ۱۴۰۳؛ ایران با کدام پرونده‌های مهم روبروست؟
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال
  • دیوید تیلور باخت اما آرون بروکس، دردسر تازه حسن یزدانی است