Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی به دنبال آن است حمله به یک نفتکش تحت مدیریت میلیاردر اسرائیلی را در شورای امنیت سازمان ملل متحد مورد بررسی قرار دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده‌اند تل‌آویو خواستار آن است که ایران را به دلیل وقوع این حمله تحت فشار بین‌المللی قرار دهد.

هنوز هیچ گروه یا کشوری مسئولیت حمله به این نفتکش را به عهده نگرفته است، اما رژیم صهیونیستی بدون ارائه هیچ مستنداتی ایران را به دست داشتن در آن متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه گزارش داده‌اند لاپید به دیپلمات‌های ارشد این رژیم دستور داده به دنبال اقدام علیه ایران در شورای امنیت به دلیل وقوع این حمله باشند.

او در توییتر نوشت: «من به سفارتخانه‌هایمان در واشنگتن، لندن و سازمان ملل دستور داده‌ام با رابط‌هایشان در دولت و هیئت‌های مرتبط در مقر سازمان ملل در نیویورک همکاری کنند. ایران فقط مشکل اسرائیل نیست بلکه صادرکننده تروریسم، خرابکاری و بی‌ثباتی‌ای است که به همه ما صدمه می‌زند.»

روزنامه تایمز اسرائیل هم بامداد یکشنبه گزارش داده یائیر لاپید در گفت‌وگوی تلفنی با «آنتونی بلینکن»، خواستار پاسخ بین‌المللی به این حمله شده است.

این روزنامه همچنین گزارش داده رژیم صهیونیستی در راستای تلاش برای افزایش فشار بین‌المللی علیه ایران اطلاعات مربوط به حادثه نفتکش را در اختیار کشورهای آمریکا و انگلیس قرار داده است.

«والانیوز» به نقل از منابع ناشناس نوشته اسرائیل خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی در خصوص حمله به این نفت‌کش و تشکیل جلسه شورای امنیت شده است.

>>> بیشتر بخوانید:
اسرائیل،ایران را متهم به حمله کشتی به مرسر استریت کرد: پاسخ سخت برای تهران محفوظ است!
لاپید با متهم کردن تهران در حمله به کشتی اسرائیلی: جامعه جهانی با ایران مقابله کند!

روز جمعه یک گروه اطلاعاتی-امنیتی دریایی موسوم به «دریاد گلوبال» در گزارشی اعلام کرد، یک کشتی که با پرچم لیبریا در حال حرکت در ۲۸۰ کیلومتری بندر الدقم در دریای عمان بود، با یک هواپیمای بدون سرنشین هدف قرار گرفته و احتمالا زمانی که برفراز آن پرواز می‌کرده، شراره‌های آتش بر روی کشتی ریخته است.

310 310 کد خبر 1540678

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل ایران و اسرائیل شورای امنیت سازمان ملل رژیم صهیونیستی شورای امنیت گزارش داده بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.
این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است. در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟

پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است.

تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.

کد خبر 846523 منبع: ایران برچسب‌ها خبر ویژه هسته‌ای - انرژی مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • پاسخ ایران برای هشدار به اسراییل محدود بود!
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • عملیات «وعده صادق» مطالبه آحاد ملت ایران بود