Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط این دولت در 4 سال اول و 4 سال دوم یکسان نبود/ اینکه این دولت چه کارهایی انجام داده و چه موفقیت هایی داشته آمار و ارقام به خوبی بیان می کند/ در شرایط سخت تحریم واردات 2 هزار و 500 کالا را ممنوع کردیم و نتیجه این ممنوعیت واردات، گرانی این کالاها بود/ اگر جنگ تحمیلی اقتصادی نبود روند موفقیت ها را ادامه می دادیم

رئیس جمهور با بیان اینکه هر آنچه از سال های گذشته تا امروز با مردم صحبت کردیم و اعلام کردیم  چیزی برخلاف واقعیت نبود، گفت: آنچه واقعیت بود به مردم گفتیم البته بخشی از واقعیت را به مردم نگفتیم و از نظر من نمی‌شد آنها را بگوییم به دلیل اینکه آنها را مفید نمی‌دانستم و می ترسیدم یک هدف بسیار بلندی که همه باید دنبال کنیم و آن وحدت ملی است،  صدمه ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در آخرین جلسه هیات وزیران در دولت دوازدهم، تاکید کرد: خیلی از مسایل را به جان خریدیم و خیلی از اشکالات را پاسخ ندادیم برای اینکه انسجام ملی و وحدت ملی در کشور حفظ شود.

دکتر روحانی با بیان اینکه مردم به خوبی آگاهی دارند که شرایط این دولت در 4 سال اول با 4 سال دوم یکسان نبود، گفت: در 4 سال اول از از لحاظ داخلی، بین‌المللی، سرمایه اجتماعی، امید مردم به آینده شرایط بهتری داشتیم ولی در 4 سال دوم شرایط کمی متفاوت بود.

رئیس جمهور افزود: در 4 سال اول در دوران تعامل با جهان بودیم و به خودمان کاملاً اطمینان داشتیم که حریف قدرت‌های بزرگ در مذاکره هستیم و ‌یک در میلیون هم تردید نداشتم که در مذاکره با جهان شکست نمی‌خوریم و شکست نخوردیم  و دیدید که با دیپلماتها و حقوقدان های توانمند در مقاطع حساس به پیروزی رسیدیم و آثار این پیروزی ها را شاهد بودید.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه اگر جنگ تحمیلی اقتصادی نبود روند موفقیت ها را ادامه می دادیم، گفت: در شرایط سخت تحریم و جنگ اقتصادی واردات 2 هزار و 500  نوع کالا از جمله خودرو را ممنوع کردیم و نتیجه این ممنوعیت واردات، گرانی این کالاها بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه نمی گوئیم  کار ما بی‌نقص و بی‌عیب بوده و حتماً نقص و عیب داشتیم، معصوم نبودیم و معصوم نیستیم، گفت: تلاش‌ما این بوده که نقص و عیب ما کمتر باشد، اما اگر عیب و نقصی داشتیم از مردم عذرخواهی می‌کنیم و از آنها طلب عفو و رحمت می‌کنیم.

این خبر تکمیل می شود.../ پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: 4 سال اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد
  • مردم ایران چگونه می‌توانند به مردم جهان کمک کنند؟
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد