Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز در این مراسم با اشاره به ضرورت راه اندازی این سامانه، اظهار کرد: این سامانه  به همت مرکز پژوهش های شورای اسلامی کلانشهر تبریز و شرکت دانش بنیان طراحی و راه اندازی شده است.

حسین اصغر پور تامین کتاب های الکترونیکی و منابع علمی مورد نیاز مجموعه شهرداری و شهروندان با محوریت مدیریت شهری، جمع آوری بانک اطلاعاتی پایان نامه ها و تحقیقات انجام شده در زمینه مدیریت شهری و همچنین ایجاد پل ارتباطی مابین مدیران شهری و محققین را از مهم ترین اهداف راه اندازی این سامانه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز از لزوم توسعه بر مبنای نوآوری و فناوری گفت و افزود: توسعه در گام نخست باید در اذهان مدیران یک شهر شکل بگیرد.

عبدالرضا واعظی ادامه داد: رونمایی از این سامانه نشان دهنده این است که مدیران این ضرورت را درک کرده اند و راه اندازی این سامانه در راستای فرایند تجمیع دانش است.  

وی بر لزوم ایجاد تحول بر مبنای فناوری در طرح ها و پروژه های شهر تبریز اشاره کرد و گفت: متاسفانه اکثر پروژه های انجام شده در شهر تبریز به یک شکل و به ساده ترین شکل ممکن طراحی و اجرا شده اند و خلاقیت، زیبایی شناسی و فناوری در طراحی و اجرا مشاهده نمی شود.

واعظی با اشاره به تلاش پارک علم و فناوری برای ایجاد ارتباط با شورای شهر و شهرداری و عدم تعامل این مجموعه، خاطرنشان کرد: این طرز فکر باید عوض شود و ضروریست طرح هایی را در سطح شهر اجرا کنیم که در آنها فناوری حرف اول را بزند.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز رشد و نوآوری مشترک در زمینه های تخصصی توسط پارک علم و فناوری با همکاری دستگاه های اجرایی گفت: در این راستا راه اندازی مرکز رشد فناوری های فرهنگی با مشارکت شهرداری تبریز را در دستور کار پارک قرار دادیم و باوجود پیگیری های انجام شده هنوز نتوانستیم به صورت عملیاتی این مرکز را راه اندازی کنیم.

واعظی پیشنهاد ایجاد مرکز نوآوری تخصصی با عنوان "مرکز نوآوری مدیریت شهری" با مشارکت شورای شهر و شهرداری تبریز را ارائه کرد.
سامانه جامع کتابخانه دیجیتال مدیریت شهری از طریق آدرس http://tdls.ttbz.ir  در دسترس عموم می باشد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز پارک علم و فناوری دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تبریز پارک علم و فناوری دانش بنیان ها پارک علم و فناوری مدیریت شهری راه اندازی شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود

مهدی ساسانی، رئیس سامانه خودنویس و مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: از سال 88 سامانه ایران املاک راه اندازی شده بود و در طی این مدت هیچ تغییری در این سامانه انجام نشده بود اما از خرداد ماه سال 1402 این سامانه ارتقا یافت و نسخه جدید سامانه ایران املاک است گفت: به زودی تمامی اطلاعات مشاوران املاک در سامانه خود نویس ثبت خواهد شد و هیچ مشاور املاکی با راه اندازی این سامانه حذف نخواهند شد.

به گفته وی در خرداد ماه سال 1402  اولین قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس ثبت شد و با پیگیری های انجام شده اولین قراردادهای خریدوفروش در این سامانه  ثبت خواهد شد.

ساسانی بیان کرد: این سامانه برای مدیریت بازار مسکن ایجاد نشده بود و سامانه جدیدی نیست بلکه این اختیار را به مردم داده ایم که با استفاده از ظرفیت های  خودشان قراردادهای را ثبت کنند.

او یادآور شد: با راه اندازی این سامانه شفافیت در تمامی قراردادهای اجاره مسکن ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی