Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان در تشریح جزییات آخرین روند واکسیناسیون دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هرمزگان ، عنوان کرد : در مرحله اول اختصاص واکسن از سوی وزارت بهداشت به وزارت کشور برای واکسیناسیون عوامل برگزاری انتخابات پنج هزار واکسن به وزارت کشور اختصاص یافت که از این میان ۱۳۷ واکسن در مرحله مرحله اول به ستاد انتخابات هرمزگان برای واکسیناسیون عوامل اصلی برگزاری انتخابات تعلق گرفت که چند روز قبل از برگزاری انتخابات به افراد واجدالشرایط تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر علی رئوفی در همین خصوص افزود : در مرحله اول افرادی بودند که به دلیل عدم انجام واکسیناسیون عمومی از زدن واکسن امتناع کردند که در پی تاکید وزارت کشور مبنی بر اهمیت حفظ سلامت عوامل اصلی برگزاری انتخابات اعم از فرمانداران، معاونین فرمانداران، بخشداران و مسئولان کمیته ها ناچارا اقدام به تزریق واکسن نمودند.

وی تصریح کرد : فعالیت شبانه روز اعضای ستاد انتخابات استان، ارتباط مستقیم آنها با مردم، جلوگیری از اختلال در روند برگزاری انتخابات و حفظ سلامتی عوامل برگزاری انتخابات و مردم، واکسیناسیون آنها را قبل از برگزاری انتخابات اجتناب ناپذیر کرده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در خصوص واکسیناسیون ۳۴ هزار نفر از عوامل برگزاری انتخابات ، افزود : عوامل برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی ، بازرسی ، نظارتی و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی دخیل در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۳۴ هزار نفر بودند که با ستاد انتخابات استان همکاری داشتند که در این مرحله ۵۰۰ هزار واکسن به وزارت کشور اختصاص یافت که به دلیل بدعهدی کشورهایی که قرار بود واکسن را تامین کنند، محقق نشد و بعد از برگزاری انتخابات با تامین واکسن به تدریج با اولویت عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی و نیروهای انتظامی و نظامی لیست ها به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت واکسیناسیون معرفی شدند.

رئوفی گفت: در دو مرحله واکسیناسیون عوامل برگزاری انتخابات در هرمزگان از ۳۴ هزار نفر نزدیک به پنج هزار نفر تاکنون واکسن دریافت کرده اند و مابقی به تدریج برای دریافت واکسن به دانشگاه علوم پزشکی معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: در کنار واکسیناسیون عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و نیروهای نظامی و انتظامی دخیل در برگزاری انتخابات اصحاب رسانه ای که به صورت مستقیم با ستاد انتخابات استان همکاری داشته اند و عضو کمیته اطلاع رسانی برگزاری انتخابات بوده اند همانند اعضای سایر کمیته های برگزاری انتخابات طبق اولویت برای دریافت واکسن معرفی شده اند و مابقی نیز معرفی خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در همین خصوص افزود: دست اندرکاران رسانه ای برگزاری انتخابات مرحله به مرحله واکسینه می شوند و فعالانی که از لیست جا مانده اند مشخصات خود را به اداره کل روابط عمومی استانداری ارسال کنند تا پس از تهیه اسامی به دانشگاه علوم پزشکی استان جهت دریافت واکسن ارسال شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: سایر خبرنگاران و فعالان رسانه ای جهت دریافت واکسن از طریق اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات واکسن کرونا عوامل برگزاری انتخابات ستاد انتخابات استان واکسیناسیون عوامل دریافت واکسن ۳۴ هزار نفر وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانی نوبت اول آزمون سراسری در استان اردبیل از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد و افزود: این آزمون طی دو روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.
اسماعیل چمنی گفت: آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح روز پنجشنبه با ۷ هزار ۹۱ داوطلب، گروه آزمایشی علوم ریاضی صبح روز پنجشنبه با یک هزار و ۳۶۱ داوطلب، گروه آزمایشی هنر عصر روز پنجشنبه با ۶۹۹ داوطلب، گروه آزمایشی زبان‌های خارجی با یک هزار و ۴۰۹ داوطلب و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه با ۱۱ هزار و ۲۵۴ داوطلب در استان اردبیل برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۳ هزار و ۱۷۹ داوطلب زن و ۸ هزار و ۶۳۵ داوطلب مرد جمعا ۲۱ هزار و ۸۱۴ داوطلب در شهرستان اردبیل ۳ حوزه دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه پیام نور اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد، گرمی، مشگین شهر و خلخال برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جلسه هماهنگی آزمون سراسری نوبت اول نیز طی روز‌های اخیر برگزار شد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری امن، سالم و عدالت محور این آزمون در تمامی حوزه‌های امتحانی اندیشیده شده است.
رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل تصریح کرد: استانداری، فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، شرکت توزیع نیروی برق، صدا و سیما و سایر ارگان‌ها در برگزاری آزمون دخیل هستند.
چمنی با بیان اینکه به منظور رفاه حال خانواده‌های داوطلبان پارکینگ و مساجد دانشگاه‌ها برای استقرار خانواده‌ها آماده شده است، گفت: نتیجه آزمون نوبت اول در قالب کارنامه حاوی نمرات خام داوطلبان خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. همچنین نوبت دوم آزمون نیز ۷ و ۸ تیرماه سالجاری برگزار و نتیجه آن نیمه دوم مردادماه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند