Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بانوی ورزشکار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ⁩: علاقه زیادی به فوتسال دارم و تمام تلاش و همت خود را در این دوره از مسابقات بکار خواهم بست تا به مراتب بالاتر که عضویت در تیم ملی است‌، دست یابم.

وی گفت: باتوجه به علاقه  زیادی که به این رشته دارم و هدفم رسیدن به جایگاه بالاتر است به علت نداشتن نماینده‌ای از گناوه به تیم ایراندخت کنگان پیوستم تا استعداد خود را بروز دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالخورده افزود:  قراردادم با تیم ایراندخت کنگان  ۲ ساله است و تنها بانوی ورزشکار گناوه‌ای هستم که در تیم فوتسال بانوان دسته دومی کشور بازی می‌کنم.

فوتسالیست گناوه‌ای  گفت: اردوی آمادگی نماینده استان بوشهر به پایان رسیده است و این تیم در اولین دیدار خود چهارشنبه هفته جاری به مصاف کوه چنار استان فارس می‌رود.

وی افزود: کادر فنی و بازیکنان تیم کنگان با آمادگی کامل پا به مسابقات می گذارند و  مصصم هستیم که به لیگ دسته اول کشور راه یابیم.

این بانوی ورزشکار گناوه‌ای بیان کرد: در شهرستان گناوه بانوان مستعد زیادی در رشته های ورزشی از جمله فوتسال وجود دارد که در صورت حمایت و پشتیبانی در شهر خود تیم فوتسال برای حضور در لیگ کشور تشکیل خواهیم داد.

سالخورده گفت: یکی از مشکلاتم  برای حضور در تمرینات تیم هزینه ایاب و ذهاب است که بار مالی زیادی دربردارد و اگر چنانچه در شهر خودمان یک تیم در لیگ کشوری وجود داشت، در گناوه بازی می‌کردم.

تیم فوتسال ایراندخت کنگان در گروه نخست لیگ دسته دوم کشور با تیم‌های رودسر، آذرخش شهریار، عدالت عمران جنوب، پرتو زندگی، کوه چنار فارس، قرمزپوشان تهران و جندی شاپور دزفول همگروه است.

در بازی‌های فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های ایران، ۲۸ تیم در چهار گروه هفت تیمی قرار دارند که به شکل دوره‌ای برای  صعود به مرحله دوم رقابت خواهند کرد.

برچسب‌ها فوتسال بانوان بوشهر فوتسال گناوه کنگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال بانوان بوشهر فوتسال فوتسال بانوان بوشهر فوتسال گناوه کنگان گناوه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند