Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی دیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا در کشور و اینکه مرز‌های استان کرمانشاه بیشترین صادرات را به کشور عراق دارند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت جدی در مرز‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا در مرز‌های استان کرمانشاه ناوگان ترانزیتی داخلی و خارجی در مرز‌ها از طریق ایجاد استخر، ضدعفونی و رانندگان و سایر عوامل اجرایی با انجام تست‌های کرونا کنترل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ناوگان حمل و نقل مسافر بین شهری با ۵۰ درصد ظرفیت فعال هستند و بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

کرمی خاطر نشان کرد: با همکاری شهرداری کرمانشاه زباله‌های پایانه‌های مسافربری مانند ماسک و ... پس از پایان سفر جمع آوری در محل مشخصی دفن می‌شود.

وی با اشاره اینکه یکی از شاخص‌های استاندار بودن جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی نصب علائم راهنمایی و رانندگی است، بیان کرد: علائم راهنمایی و رانندگی در تمام جاده‌های استان کرمانشاه نصب شده، اما یکی از مشکلات اصلی راهداری استان سرقت این علائم بوده که جاده‌ها را از حالت استاندارد خارج می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان کمبود منابع اعتباری استان کرمانشاه گفت: برای تعمیر، نگه داری و اصلاح جاده‌های حادثه خیز استان کرمانشاه نیازمند اعتبارات ویژه هستیم.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرز راهداری ویروس کرونا ترانزیت کالا استان کرمانشاه حمل و نقل جاده ها مرز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد رستگاری از حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد در سال ۱۴۰۲ به سراسر کشور خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ میلیون تن از این عدد مربوط به حمل مصالح معدنی و ساختمانی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزود: آمار فوق نشان می‌دهد که قریب به ۴۰ درصد از کالای حمل شده از مبدأ استان، مربوط به مصالح معدنی است که طبیعتاً این موضوع نشان از حساسیت و اهمیت کنترل مصالح معدنی در استان دارد.

رستگاری خاطرنشان کرد: بررسی‌های انجام شده حاکی از این است که تناژ بالایی از مصالح معدنی در استان، خارج از ضوابط قانونی در حال حمل است که این موضوع ضمن تضییع حقوق دولتی، کاهش ایمنی تردد در شبکه جاده‌ای و تخریب شدید رویه راه‌ها را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با هدف جلوگیری از وقوع حوادث جاده‌ای، حفظ زیرساخت‌ها و برقراری عدالت، ضروری است که دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را با مجموعه راهداری و پلیس‌راه جهت کنترل حمل محمولات معدنی در استان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در کرمانشاه