Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@20:58:29 GMT

قاتل سرباز ناجا بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۶۸۰۲

‍‍‍‍‍‍

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران گفت: متهم به قتل سرباز نیروی انتظامی بازداشت شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سرهنگ مراد مرادی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران گفت: از همان لحظه وقوع حادثه شهادت شهید مختوم‌نژاد، اقدمات ویژه حوزه فرماندهی تهران بزرگ صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: در ساعت اولیه امروز، این متهم سابقه‌دار بازداشت شد و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران یادآور شد: سرباز شهید «مختوم‌نژاد» در حین درگیری با متهمی که قصد متواری شدن داشت بر اثر ضربات چاقو در قلب مجروح شد.

وی تصریح کرد: این سرباز شجاع دهه هشتادی که با رشادت و دلاوری فراوان مانع از فرار متهم شده بود بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: متهم سابقه‌دار ، قاتل سرباز ، سرباز ناجا ، بازداشت ، مقام قضایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: متهم سابقه دار قاتل سرباز سرباز ناجا بازداشت مقام قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷۴ نفر متهمان در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت امروز اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی، طی چند روز گذشته شبکه‌ای از سارقان خشن و قاپ‌زنان در قالب 21 باند متلاشی و 74 نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان بیش 500 دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود‌‌، افزود: این افراد بیشتر سابقه‌دار بودند و به واسطه هماهنگی‌های خوب با دستگاه قضایی بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از طرح‌های در حال اجرا، پایش الکترونیکی مجرمین که در سایر استان‌ها نیز اجرا شده است، می‌توان به عنوان طرحی با هدف کاهش جرایم و افزایش رضایت مردم نام برد.

وی گفت: اگرچه آمار سرقت‌های مسلحانه کاهش یافته، اما دسترسی مجرمان به سلاح گرم همچنان یک معضل جدی است و به همین دلیل، برخورد قاطع با این افراد ضروری است. در همین راستا، تشدید مجازات‌ها از طریق قوانین در حال پیگیری، می‌تواند نقش موثری در مقابله با این معضل ایفا کند.

ولیپور گودرزی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر کنکور، کارگروهی با حضور فراجا تشکیل شده است و تدابیر لازم برای ارتقای کیفیت آزمون اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران