Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روز گذشته مسابقات دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه‌برداری مردان در بازی‌های المپیک توکیو برگزار و «فارس ابراهیم الباخ» قطری موفق شد با مجموع ۴۰۲ کیلوگرم نخستین مدال طلا کشور قطر را به نام خود ضرب کند. کشور قطر پیش از این چهار دوره المپیک شرکت کرده بود که حاصل کار ان یک مدال نقره و چهار برنز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین مدال قطر در المپیک ۱۹۹۲ بارسلون به دست آمد.

«فارس ابراهیم الباخ» قطری در حالی روز گذشته موفق به کسب مدال طلا شد که اصالتی مصری دارد و تابعیت قطر را دریافت کرده است. او در غیاب بزرگانی مانند سهراب مرادی، کیانوش رستمی و تیان تائو چینی این مدال  را به نام خود کرد. 

سایت فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری در واکنش به این مدال نوشت: فارس الباخ با این مدال تاریخ‌سازی کرد و نخستین مدال طلای قطر را در ادوار المپیک به نام خود ثبت کرد. او می‌توانست با مهار وزنه ۲۳۲ کیلوگرم در دوضرب رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند. 

در این گزارش به نقل از وزنه‌بردار قطری آمده است: این پایان راه من نیست بلکه در مسیر بهتر شدن تلاش خواهم کرد. 

رکورد یک‌ضرب جهانی این دسته با ۱۸۶ کیلوگرم در اختیار سهراب مرادی است. تیان تائو با مهار ۲۳۱ کیلوگرم رکورددار دوضرب و مرادی با ۴۱۶ کیلوگرم رکورد مجموع جهانی دستنه ۹۶ را در اختیار دارد.

فارس از قطر در حالی موفق به کسب مدال طلا شد که ۱۴ کیلوگرم کمتر از رکورد جهانی سهراب مرادی وزنه زد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو قطر کیانوش رستمی سهراب مرادی المپیک توکیو سهراب مرادی قطر کیانوش رستمی نام خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری

منچسترسیتی طی 29 بازی اخیر شکست نخورده است 

طرفداری | سیتیزن‌ها با برتری مقابل چلسی راهی فینال جام حذفی انگلیس شدند. 

به گزارش اسکواکا؛ پیروزی 1-0 مقابل چلسی در کنار رزرو بلیت فینال اف‌ای کاپ، یک رکورد ویژه نیز برای منچسترسیتی به ثبت رساند. سیتیزن‌ها در حال حاضر طی 29 بازی متوالی در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده‌اند که در تاریخ این باشگاه یک رکورد محسوب می‌شود. 23 برد و 7 تساوی حاصل کار شاگردان پپ گواردیولا در این بازی‌ها بوده است. گفتنی است حذف مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی به عنوان شکست تلقی نمی‌شود. به همین دلیل منچسترسیتی و البته رودری به رکورد شکست‌ناپذیری خود ادامه می‌دهند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ ژیمناستیک ایران
  • رکورد قایقرانی ایران برای المپیک پاریس
  • قایقرانی ایران رکورد زد
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد
  • حسن یزدانی از زیر فشار خارج شد/ تاریخ‌سازی یا ابتلا به سرنوشت دیوید تیلور؟
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری