Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@01:25:54 GMT

استقلال پیگیر شکایت از کنعانی‌زادگان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۶۹۰۲

استقلال پیگیر شکایت از کنعانی‌زادگان

باشگاه استقلال به دنبال پخش کلیپی در فضای مجازی که در آن محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس به استقلال توهین کرده بود، از این بازیکن به مراجع قضایی شکایت کرد.

اگر چه قرار بود این شکایت در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری شود، اما این اتفاق نیفتاد و باشگاه استقلال پرونده را به مراجع قضایی بیرون از فوتبال برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی‌زادگان که باید راهی لیگ قطر شود، با شکایت استقلال دچار دردسر جدیدی شده و حتی ممکن است ممنوع الخروج شود. باشگاه استقلال ابتدای فصل برای گرفتن مجوز حرفه‌ای دنبال رضایت از طلبکاران بود. یکی از این طلبکاران مدافع پرسپولیس بود که یک فصل در استقلال حضور داشت.

کنعانی‌زادگان در آن مقطع گفته بود تخفیف نمی‌دهد و استقلال مجبور شد کل پولش را بدهد. شاید اقدام استقلال برای انتقام از رفتار مدافع پرسپولیس باشد، بازیکنی که طی یک فصل حضور در استقلال به دلیل آسیب دیدگی خانه نشین بود.

میزان

منبع: فرارو

کلیدواژه: کنعانی زادگان استقلال پرسپولیس کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران

در حالی که در بسیاری از تیم ها زوج خط حمله نتوانسته اند به 7-6 گل هم برسند، پرسپولیس با زوج خط دفاعی خود در فصل جاری لیگ برتر 10 گل زده است.

به گزارش طرفداری، گولسیانی و کنعانی زادگان در بازیهای تیم پرسپولیس هر کدام 5 گل به ثمر رسانده و روی هم 10 گل زده اند.

البته این دو بیشتر گلهای خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اند اما نه همه آن ها را و این نشان می دهد که زوج دفاعی پرسپولیس در بازیهای مختلف از جمله بازی برابر تیمهای ذوب آهن و پیکان توان گلزنی برابر رقبای خود را داشته اند.

به هر حال گولسیانی و کنعانی در حالی هر کدام 5 گل زده اند که در پرسپولیس تنها شهاب زاهدی با 6 گل بیشتر از آن ها در لیگ گل زده است. البته عیسی آل کثیر هم 6 گله است اما او 2 گل از 6 گلش را برای تیم سپاهان زده و 4 گل دیگر را با پیراهن پرسپولیس به ثمر رسانده است. در ضمن عیسی در جام حذفی هم یک گل برای تیم پرسپولیس ثبت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد