Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@00:29:08 GMT

اوراق مسکن چند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۶۹۰۴

خبرگزاری آریا - قیمت اوراق مسکن نسبت به دو هفته قبل تقریبا ثابت مانده است و زوج های تهرانی می توانند با پرداخت 28 میلیون و 608 هزار تومان، وام 240 میلیون تومانی بگیرند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در فروردین‌ماه 61 هزار و 200، در اردیبهشت ماه 60 هزار و 600 و در خرداد سال 1399، 60 هزار و 800 تومان قیمت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیرماه سال گذشته با قیمت 60 هزار و 800تومان، در مردادماه 60 هزار و 600 تومان و در شهریورماه 60 هزار و 400 تومان داد و ستد می‌شود.
این اوراق درهر کدام از ماه های مهر، آبان‌ و آذرماه سال 1399 نیز به ترتیب 59 هزار و 700 تومان، 59 هزار و 600 تومان و 59 هزار و 800 تومان قیمت دارند.
اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ سال گذشته با قیمت 60 هزار تومان، در بهمن‌ماه با قیمت 60 هزار و 100 تومان و در اسفندماه با قیمت 59 هزار و 800 تومان معامله می‌شود.
قیمت اوراق مسکن در سه ماه نخست سال جاری
این اوراق در فروردین ماه سال 1400 با قیمت 59 هزار و 900، در اردیبهشت سال جاری با قیمت 59 هزار و 800 و در خردادماه سال جاری نیز با قیمت 59 هزار و 600 تومان معامله میوشد که این گزارش بر اساس قیمت خردادماه نوشته شده است.
قیمت اوراق برای مجردها و متاهل‌های تهرانی
براین اساس، با توجه به این‌که مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا 140 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل 100 میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و 40 میلیون تومان جعاله می‌شود، برای دریافت 100 میلیون تومان تسهیلات باید 200 برگه تسهیلات مسکن خریداری کند که هزینه این تعداد اوراق با تسه 59 هزار و 600 تومانی، 11 میلیون و 920 هزار تومان می‌شود.
همچنین با در نظر گرفتن 40 میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید 80 ورق به مبلغ چهار میلیون و 768 هزار تومان خریداری کنند مجموع هزینه خرید اوراق به 16 میلیون و 688 هزار تومان می‌رسد.
زوج‌های تهرانی نیز برهمین اساس می‌توانند تا سقف 240 میلیون تومان شامل 100 میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و 40 میلیون توان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید 400 برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن 23 میلیون و 840هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه چهار میلیون و 768 هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید 80 ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند در مجموع باید 28 میلیون و 608 هزار تومان پرداخت کنند.
قیمت اوراق در سایر استان‌ها
سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از 200 هزار نفر به 80 میلیون تومان رسیده است که برای آن باید 160 برگه خریداری شود که هزینه آن 9 میلیون و 536هزار تومان است.
این وام برای سایر مناطق شهری 60 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که باید برای آن 120 برگه خریداری شود که هزینه آن هفت میلیون و 152هزار تومان می‌شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلیون تومان تسهیلات قیمت 59 هزار هزار و 600 تومان هزار تومان تسهیلات مسکن قیمت اوراق اوراق مسکن هزار و 800 60 هزار برای آن ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بخش عمده ای از تحقق شعار سال مبنی بر افزایش تولید با استفاده از مشارکت های مردمی در اجرای پروژه‌های مسکن روستایی محقق می شود گفت: تمامی پروژه های مسکن روستایی در کشور با استفاده از ظرفیت های مردمی روستاییان اجرا می شود و در حال حاضر با استفاده از عرضه اراضی و پرداخت تسهیلات مسکن روستایی این امر محقق شده است.

وی افزود: بخش عمده ای از واحدهای مسکن روستایی با استفاده از توان روستاییان از مناطق مختلف نوسازی و بازسازی شده اند که این امر نشان می دهد استفاده از ظرفیت های مردمی چه میزان در رشد و توسعه پروژه های مسکونی نقش  دارد‌.

جودی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از سوی بانک ها و همچنین عرضه زمین زمینه را برای حضور بیشتر روستاییان در کشور و در تحقق ساخت ۳۵۰ هزار واحد مسکونی فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان