Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@20:26:31 GMT

۲ تصادف در شرق کابل ۲۰ قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۶۹۲۸

۲ تصادف در شرق کابل ۲۰ قربانی گرفت

مقام‌های محلی ولایت "لغمان" در شرق کابل، پایتخت افغانستان گفته‌اند که در دو حادثه جاده ای جداگانه در این ولایت، دست‌کم ۲۰ تن کشته و ۱۸ تن دیگر زخمی شدند.

سخنگوی والی لغمان اعلام کرد که حادثه اول در ولسوالی قرغه‌ای رخ‌ داده و طی آن یک دستگاه مینی‌بوس با یک خودروی سواری برخورد کرده است.

او گفت: در این حادثه هشت نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند که در میان قربانیان زنان و کودکان نیز بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حادثه دیگر نیز در منطقه عزیزخان ولسوالی قرغه‌ای رخ ‌داده که در این حادثه هم ۱۲ نفر کشته و ۸ نفر زخمی شدند. به گفته او، در این حادثه نیز دو خودرو سواری با هم تصادف کرده‌اند.

وی می‌گوید که تمام زخمی‌ها و کشته شدگان به مراکز درمانی در ولایت لغمان و ننگرهار منتقل شده‌اند.

به گزارش بی بی سی، پیش از این نیز رویدادهای ترافیکی در افغانستان، به دلیل بی‌توجهی راننده‌ها به قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت بیش از حد و در مواردی به دلیل ناهموار بودن جاده‌ها، پرتلفات بوده است. خرابی جاده‌ها و نبودن علایم راهنمایی و رانندگی از عوامل اصلی افزایش حوادث ترافیکی در جاده‌های این کشور ‌است. از سوی دیگر، مقرراتی که رانندگان را مجبور به رعایت احتیاط بیشتر کند، اعمال نمی‌شود و در شاهراه‌ها نظارت لازم پلیس برای جلوگیری از سرعت غیرمجاز خودروها وجود ندارد.ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم