Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@07:20:34 GMT

عذرخواهی تیرانداز کره‌ای از فروغی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۶۹۹۴

عذرخواهی تیرانداز کره‌ای از فروغی

بعد از کسب مدال طلای المپیک توسط جواد فروغی در تپانچه بادی برخی دشمنان و معاندین در خبرها و مصاحبه‌ها اقدام به سیاه نمایی علیه این مدال آور کشورمان کردند. یکی از آنها که علیه فروغی مصاحبه کرد، جین جونگ او ورزشکار اهل کره بود. البته وی بعد از اظهارات نادرستی که داشت، عذرخواهی کرد.

نشریه جونگ آنگ ایلبو چاپ سئول نوشت: جین جونگ او، ورزشکار کره‌ای گفته که به خاطر ایجاد جنجال با اظهارات نامناسب هنگام بازگشت به کره جنوبی در فرودگاه اینچئون عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: من عمیقا بر این واقعیت تأکید می‌کنم که در بررسی واقعیت‌ها پس از شنیدن تنها آنچه در رسانه‌ها گزارش شده بود، فکر نکردم‌ و اظهارات بحث برانگیزی را بیان کردم.

این ورزشکار کره‌ای همچنین گفت: باید به بازیکنان دیگر و تلاش آنها توجه می‌کردم. من نیز در گذشته از مقاله‌های غلط یا تحریف شده و اظهارنظرهای بدخواهانه رنج برده‌ام، بنابراین عمیقا از دردی که باید جواد فروغی متحمل شود، آگاه هستم. در آینده بیشتر در گفتار و عمل خود دقت خواهم کرد.

252 252

کد خبر 1540696

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیراندازی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.   در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم راهی فینال شد. تیرانداز نروژی با ۶۳۳/۶ و خدمتی با ۶۳۳ امتیاز، توانستند امتیازی بهتر از مردان ثبت کنند. در تفنگ ۱۰ متر مردان تیرانداز کرواسی با امتیاز ۶۳۲/۱ به عنوان نفر نخست از دور مقدماتی راهی فینال شد.   همچنین شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز در رده هفتم ایستاد و فینالیست شد. فاطمه امینی نیز که در راند اول سلاحش با مشکل رو‌به‌رو شد امتیاز ۶۱۱/۶ را به دست آورد.   گفتنی است؛ در تفنگ زنان و مردان در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل در بین کشور‌های آسیایی تنها ایران موفق شد راهی فینال شود.   فردا (۲۸ فروردین) و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در فینال تفنگ ۱۰ متر رقابت خود را برگزار می‌کنند. همچنین مسابقات تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.   سه شنبه، ۲۸ فروردین : مرحله مقدماتی تپانچه ۲۵ متر بانوان (سرعت) - ساعت ۱۵:۳۰ مرحله نهایی تفنگ ۱۰ متر مردان- ساعت ۱۶ مقدماتی تفنگ ۱۰ متر بانوان- ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • ۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • ۷ تیرانداز کشورمان عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • برنامه روز چهارم مسابقات/ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۴ تیرانداز در خط آتش
  • من بدترین بازیکن فوتبال جهانم!/ ماجرای عذرخواهی «پرویزخان» از بازیکن یاغی
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس
  • عذرخواهی کاپیتان تراکتور از هواداران
  • اشتباه کردم و استغفار می‌کنم | عذرخواهی یک روحانی از توئیت انتقادی که درباره رئیسی نوشت