Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@13:52:23 GMT

اصفهان میزبان جام حذفی فوتبال ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۰۱۱

سازمان لیگ فوتبال از تغییر محل برگزاری فینال جام حذفی خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به بازدید انجام شده از مجموعه ورزشی امام علی کرمان و ارزیابی شرایط میزبانی فینال جام حذفی فصل ۴۰۰ -۱۳۹۹ به اطلاع می‌رساند با توجه به سوابق بهره‌برداری در طی فصل جاری و برگزاری مسابقات وضعیت فعلی چمن ورزشگاه به صورتی است، که الزاما می‌بایست برنامه ریزی ترمیم و اصلاح نواقص چمن بلافاصله بعد از پایان لیگ یک کشور آغاز می‌گردید، تا قبل از ایجاد خسارت‌های جبران ناپذیر سلامت چمن ورزشگاه تضمین گردد؛ که البته این امر میسر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین لازم به ذکر است از آنجا که سایر الزامات از جمله اسکوربورد، صندلی‌ها و موارد دیگر نیز باید در برنامه نصب، اصلاح و تعمیر قرار گیرد. برهمین اساس قطعا شرایط میزبانی فینال جام حذفی در این ورزشگاه و در تاریخ مقرر مهیا نمی‌شود.

از آنجا که سازمان لیگ به یادبود سردار دل‌ها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی آمادگی دارد اولین رقابت مهم و در پیش رو از جمله سوپرجام را در این ورزشگاه برگزار کند، بدیهی است در صورت تحقق موارد فوق و تامین شرایط میزبانی در ورزشگاه مذکور این امر محقق خواهد شد.با توجه به جمیع جهات، دیدار فینال جام حذفی روز یکشنبه ۱۷ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: مهدی‌پور: تلاش می‌کنیم در جام حذفی قهرمان شویم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال جام حذفی فینال جام حذفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال جام حذفی فینال جام حذفی فینال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان

به گزارش "ورزش سه" سهیل مهدی در برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب اعلام کرد دو تیم نخست لیگ برتر یعنی قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها راهی لیگ نخبگان یا همان لیگ الیت آسیا خواهند شد که از فصل آینده با فرمتی جدید و جالب برگزار خواهد شد.

با اعلام مهدی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران راهی مرحله پلی آف لیگ نخبگان یا الیت خواهد شد.

همچنین طبق فرمول اعلام شده تیم سوم لیگ برتر هم راهی لیگ قهرمانان جدید یا همان لیگ دو قهرمانان آسیا خواهد شد.

البته همه اینها در شرایطی اتفاق می‌افتد که نمایندگان فوتبال ایران بحث مجوز حرفه‌ای‌سازی را نهایی کنند و از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز لازم برای حضور در این رقابت‌ها را بگیرند.

این در حالی است که اگر هر کدام از این تیم‌ها مجوز آسیایی نگیرند، تیم‌های پایین‌تر در جدول رده‌بندی لیگ برتر سهمیه خواهند گرفت. همچنین در صورتی که قهرمان یا نایب قهرمان لیگ با فاتح جام حذفی یکسان باشد، تیم بعدی در جدول لیگ برتر دارای سهمیه خواهد شد.

نکته مهم اینکه با توجه به احتمال شگفتی در جام حذفی و قهرمانی یک تیم غیرمدعی در این مسابقات، اختصاص سهمیه لیگ نخبگان به این تیم شاید نکات جالبی را در خود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • مهدی: سعی می‌کنیم فینال جام حذفی را تا پایان خرداد برگزار کنیم
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید
  • البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد
  • شوک سهیل مهدی به پرسپولیس؛ فینال احتمالی بدون گولسیانی!
  • لحظه تلویزیونی غافلگیرکننده با کلوپ
  • میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی