Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از پیگیری نمایندگان در مرکز برای جذب اعتبارات اظهار کرد: بخش زیادی از اعتبارات متمرکز بوده و نمایندگان با اطلاعات درستی که مسئولان می‌دهند قادر به اثرگذاری در جذب این اعتبارات هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان ما نیاز به تلاش و پیگیری داریم استان با هیاهو و جنجال به جایی نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: افزایش اعتبارات استان در سال ۱۴۰۰ با تلاش همگانی بوده و کسی به تنهایی اثر گذار نبوده است همه مسئولان و نمایندگان تلاش کردند که این موفقیت کسب شد و اکنون رشد بیش از 200 درصدی اعتبارات نسبت به سال ۹۹ داریم این افزایش اعتبارات علاوه بر اعتبارات مصوب بوده و در زلزله سی‌سخت ۶۰۰ میلیارد تومان از محل های مختلف جذب شده که در زلزله سی‌سخت کارنامه دولت بسیار درخشان بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سریع‌ترین تصمیم را دولت در میان تمامی زلزله های کشور در زلزله سی‌سخت گرفت و مصوبه ها به سرعت تصویب شد که از زلزله بم و کرمانشاه نیز سریع‌تر بود.

کلانتری گفت: تلاش‌های زیادی در جذب تسهیلات می‌شود و زحمات زیادی متقبل شده گازرسانی زیلایی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار کار چشمگیری است که همه زحمت کشیدند و شرکت گاز سهم بیشتر از همه در این موضوع دارد، این اقدامات حق مردم است و وظیفه مسئولان است که بیش از این تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازسازی سی‌سخت کار بزرگی شده نه اینکه هرچه مردم می‌خواهند محقق شده اما به تناسب زلزله‌ای که اتفاق افتاده تسهیلات خوبی اختصاص داده شده است بالای ۸۰ درصد از منازل از فونداسیون گرفته تا بهره برداری در سی سخت اقدام شده و بانک‌ها نیز عملکرد خوبی داشته‌‌اند.

وی ادامه داد: قرار بود معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد مسکن فاز اول منازل احداثی را افتتاح کرده و دیگری افتتاح ۳۱۵۰ واحد مسکن محرومین بود که اردیبهشت ۹۸ عملیات اجرایی آن شروع شد و قرار بر این شد که در اردیبهشت ۱۴۰۰ بعد از رفع کسالت مهندس تابش آن را به بهره‌برداری برسانیم که خداوند روح ایشان را شاد کند زیرا برای محرومین و روستاییان و زلزله‌زدگان زحمات زیادی بدون هیاهو و بدون منت کشیدند.

استاندار گفت: اتفاق دیگری افتاد با تلاش‌های معاونت عمرانی و روستایی جزو اولین های کشور بودیم که کل اعتبارات تبصره ۱۶ را که جمعا ۱۱ میلیارد بود به صورت ۱۰۰ درصدی جذب کنیم و پاداش دولت به ما داد این بود که برای استان ۱۰۰% آن را افزایش دهد و امسال این اعتبار ۲۱ میلیارد تومان خواهد بود.

رئیس شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتفاق دیگری که افتاد و یکی از مشکلات این بود که ما از برخی امکانات و ظرفیت‌ها مثل استان‌های مرزی برخوردار نیستیم بشدت از نبود پایگاه بالگردی متضرر می شدیم که با رایزنی های بسیاری که داشتیم اکنون پایگاه ثابت بالگردی در استان داریم که باید آشیانه آن را آماده کنیم هرچند هم اکنون از ظرفیت فرودگاه یاسوج استفاده می‌شود.

وی گفت: اتفاق خوب دیگر در جذب 99 درصدی اعتبارات شده کار بزرگی صورت گرفت ممکن است انتقاداتی باشد مسئولان معصوم نیستند مراقب باشیم خدمت آنها را ضایع نکنیم.

وی همچنین با ابراز خوشحالی از یک گزارش در این جلسه گفت: خوشحالیم که می شنویم کاهش های آسیب اجتماعی در دیشموک داشته‌ایم باید مدیران در این بخش حضور پیدا کنند هر چند معاونان ما در همه مناطق حاضر بوده و مشکلات را پیگیری می‌کند.

استاندار در ادامه به نکاتی مهم اشاره کرد و گفت: چند نکته که تاکید دارم این که مردم ولی نعمت ما هستند ممکن است کسی از مدیران به دنبال این باشد که بیشتر بماند که این ماندن با کار و تلاش محقق خواهد شد اما با زنگ زدن و دیدن این و آن قطعا موفقیت حاصل نمی شود.

وی گفت: به آدم‌هایی که سر می‌زنید آن‌ها هم عملکرد شما را می‌بینند! دولت جدید روی کار می آید طبیعی است که با حساسیت عملکرد همه دستگاه ها را نگاه می کنند نباید کار را رها کرده و تعلل کنیم تا کار مردم روی زمین نماند دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرداری‌ها علوم پزشکی و همه پای کار باشند تا کار مردم انجام شود و مردم احساس کوتاهی نکنند و باید کسانی که کار می‌کنند تریبون در اختیار آنها گذاشته شود تا خدمات را به مردم منعکس کنند و مردم امیدوار باشند.

استاندار گفت: کوتاهی ها را در همین زمان کم هم نمی‌بخشیم هرگونه کوتاهی که موجب نارضایتی می‌شود را نمی‌پذیریم و در پرونده مدیران ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید همه به نظام و جمهوری اسلامی و دولت کمک کنیم گفت:  در برخی دولت‌ها کار کردم و در دولتی هم کار نکردم در همان دوره‌ای که کار نمی‌کردیم برای دولت دعا می‌کردیم چرا که هر دولتی موفق شود 2 درصد تورم را کاهش دهد سفره مردم به همان اندازه بزرگ‌تر می‌شود و اگر دولتی موفق نشود سفره مردم کوچک تر خواهد شد.

کلانتری گفت: عده‌ای برای استقرار دولت پیش رو زحمت کشیدند ستاد تشکیل دادند که حق دارند و ما هم تا ساعتی که هستیم باید کار کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دعا کهگیلویه و بویراحمد زلزله اعتبارات خبرگزاری فارس یاسوج کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد گفت سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند