Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر با اشاره به روند صعودی ابتلا به بیماری کرونا از فرمانده کل سپاه پاسداران خواستار تسریع در راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و اعزام نیروهای مورد نیاز برای درمان بیماران کرونایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در جمع خبرنگاران در فضای مجازی، وضعیت بیماران کرونایی استان بوشهر را نگران کننده دانست و اظهار داشت: رسیدگی سریع به بیماران کرونایی در استان بوشهر برای جلوگیری از بحران امری مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و اعزام نیروهای مورد نیاز را مورد تأکید قرار داد و از فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی خواستار تسریع در راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و اعزام نیروهای مورد نیاز برای درمان بیماران کرونایی شد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به ارسال نامه به فرمانده کل سپاه پاسداران برای کمک به درمان بیماری کرونایی استان تصریح کرد: در نامه مشترک با امضا اینجانب و فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعزام نیرو و استقرار بیمارستان صحرایی در کمک به درمان بیماری کرونا در استان بوشهر اقدام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت حاد بیماری کرونا و عدم توان پذیرش بیماران در بیمارستان‌های استان بوشهر و اشغال کامل ظرفیت بیمارستان‌ها و کمبود کادر درمان و تجهیزات مورد نیاز از فرمانده کل سپاه پاسداران تقاضا شده با استقرار بیمارستان صحرایی مجهز، به همراه کادر درمان و تعدادی پزشک، پرستار و تجهیزات مورد نیاز به استان بوشهر تسریع شود.

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| هر 5 دقیقه یک فوتی/"تست رایگان، واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌ها"؛ مثلث حیات پیک پنجم+ نقشه و نمودارآیت‌الله صفایی‌بوشهری: وضعیت ابتلا به کرونا نگران‌کننده است/ سپاه در استان بوشهر «بیمارستان صحرایی» مستقر کندپزشکان بخش خصوصی به بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر اعزام می‌شوند

صفایی بوشهری بیان کرد: به حسب گزارش مسئول ستاد مقابله با بیماری ویروس کرونا استان بوشهر، نیاز به 9 پزشک متخصص عفونی، داخلی و بیهوشی و 50 پرستار و 10 کمک پرستار است.

انتهای پیام/190/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه اندازی بیمارستان صحرایی فرمانده کل سپاه پاسداران بیماران کرونایی استان بوشهر بیماری کرونا مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی حجابی زیبنده آبادان نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران بیان کرد: در طول سال‌هایی که از تأسیس سپاه می‌گذرد، پاسداران همواره از درخت انقلاب حراست کردند و به شرارت فتنه گران پاسخ داده‌اند.

امام جمعه آبادان افزود: تنبیه کوبنده رژیم نامشروع طی انجام عملیات وعده صادق معادلات نظامی و سیاسی جهان را بر هم زد.

وی با اشاره اینکه بیش از ۷۰ سال است که رژیم صهیونیست علیه ایران و اسلام فتنه برپا می‌کند، عنوان کرد: به همت پاسداران، عمر این فتنه سازی به ۸۰ سال نمی‌انجامد.

امام جمعه آبادان تاکید کرد: امدادهای غیبی تنها مربوط به دوران پیامبران نیست و اعتقاد و توکل ایرانی‌ها عامل بروز این امداد غیبی در شکست حمله آمریکا به ایران در سال ۱۳۵۹ به صحرای طبس شد.

رئیس شورای فرهنگی آبادان با اشاره به ابلاغ قانون عفاف و حجاب گفت: از نیروی انتظامی، بسیجیان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر درخواست می‌شود از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود.

امام جمعه آبادان تاکید کرد: گفت: بروز بی حجابی در این شهرستان زیبنده نیست.

کد خبر 6082473

دیگر خبرها

  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • بی حجابی زیبنده آبادان نیست
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود