Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:45:06 GMT

اصفهان میزبان فینال جام حذفی فوتبال شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۰۵۹

اصفهان میزبان فینال جام حذفی فوتبال شد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به بازدید انجام شده از مجموعه ورزشی امام علی کرمان و ارزیابی شرایط میزبانی فینال جام حذفی فصل ۴۰۰ -۱۳۹۹ به اطلاع می‌رساند با توجه به سوابق بهره‌برداری در طی فصل جاری و برگزاری مسابقات وضعیت فعلی چمن ورزشگاه به صورتی است، که الزاما می‌بایست برنامه ریزی ترمیم و اصلاح نواقص چمن بلافاصله بعد از پایان لیگ یک کشور آغاز می‌گردید، تا قبل از ایجاد خسارت‌های جبران ناپذیر سلامت چمن ورزشگاه تضمین گردد؛ که البته این امر میسر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لازم به ذکر است از آنجا که سایر الزامات از جمله اسکوربورد، صندلی‌ها و موارد دیگر نیز باید در برنامه نصب، اصلاح و تعمیر قرار گیرد. برهمین اساس قطعا شرایط میزبانی فینال جام حذفی در این ورزشگاه و در تاریخ مقرر مهیا نمی‌شود.

از آنجا که سازمان لیگ به یادبود سردار دل‌ها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی آمادگی دارد اولین رقابت مهم و در پیش رو از جمله سوپرجام را در این ورزشگاه برگزار کند، بدیهی است در صورت تحقق موارد فوق و تامین شرایط میزبانی در ورزشگاه مذکور این امر محقق خواهد شد.

با توجه به جمیع جهات، دیدار فینال جام حذفی روز یکشنبه ۱۷ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

ملوانی‌ها پس از صعود به نیمه نهایی جام حذفی پاداش دریافت کردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام حذفی جام حذفی فوتبال فدراسیون فوتبال فینال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت از ساعت 18:15 دقیقه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس تهران است. 

آلومینیوم اراک که در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، جمعه ۲۰ بهمن نساجی مازندران را با یک گل شکست داد و از گردنه جام حذفی کنار زد در مرحله یک هشتم نهایی به پرسپولیسی رسید که در اولین دیدار دور برگشت لیگ برتر امسال،۲۶ بهمن، بر این تیم تهرانی غلبه کرده و در اولین نیمکت نشینی اوسمار سرمربی پرسپولیس او را با دست خالی راهی پایتخت کرد.
در پنج دیدار رو در روی گذشته دو تیم، سهم هر کدام ۲ پیروزی بوده که یکی از برد‌های آلومینیوم در جام حذفی سال گذشته با برتری ۳ دو اراکی‌ها مقابل پرسپولیس رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • برنامه و ساعت بازی‌های جام حذفی اعلام شد
  • اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال