Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد در خصوص اتمام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و کسب مقام نهمی پدیده اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر فوتبال با تمام فراز و نشیب‌های خود به پایان رسید که برای نماینده خراسان رضوی با اتفاقات تلخ وشیرینی همراه بود. 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: همه‌ طرفداران، علاقه‌مندان و ورزش‌ دوستان خراسانی پیگیر سروسامان گرفتن وضعیت این تیم بودند چراکه این تیم در نیمه راه با شرایط بسیار سختی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باتوجه به عدم حمایت مالی مالک شهر خودرو ممکن بود این تیم از هم بپاشد و تنها سهمیه خراسان رضوی و مشهد از دست برود اما برای بقای این تیم در لیگ و حفظ شاکله این باشگاه تلاش‌های زیادی صورت گرفت که جا دارد از تمامی کسانی که کمک کردند پدیده مسابقات خود را با آرامش سپری کند، امتیازات و نتایج خوبی بگیرد و کار خود را با کسب رتبه تک رقمی پایان دهد تقدیر و تشکر کنم. 

فتاحی ضمن سپاس از همه کمک‌ها و همدلی‌‌های صورت گرفته مسئولان، تصریح کرد: باید از تلاش‌های سید مهدی رحمتی که هم در بحث مربیگری و هم مدیریت تیم زحمات فراوانی کشیده تقدیر و تشکر کرد و به کادر فنی خوب و قوی او خداقوت گفت. 

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، با بیان اینکه می‌شد نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی داشت، افزود: از فرصت تعطیلی لیگ باید نهایت تلاش را برای بازسازی و بهسازی شرایط باشگاه به‌عمل آورد و در این خصوص از مالک شهر خودرو دعوت می‌کنم درصورت داشتن توان مالی برای سرمایه‌گذاری مجدد پای کار بیاید و اگر امکان سرمایه‌گذاری برایش میسر نیست اختیار تیم را به استان واگذار کند تا امورات این باشگاه که یک باشگاه مردمی و متعلق به مردم است پیگیری و انجام شود. 

انتهای پیام /۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: ليگ برتر فوتبال پدیده مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی فرزاد فتاحی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: سال گذشته اقداماتی برای گذر از تنش آبی انجام شد که آبرسانی به ۵۲۵ روستا با استفاده از ظرفیت خیران آبرسان، آبرسانی به سایت های مسکن ملی و آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد از مهمترین آن‌ها است.

حسین امامی افزود: توسعه و اجرای خط انتقال به طول ۳۸۵ کیلومتر، اصلاح شبکه به طول ۲۶۰ کیلومتر و ساخت مخزن به میزان ۲۰ هزار مترمکعب در خراسان رضوی از دیگر طرحهای آبرسانی در این استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: اکنون ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای استان با تنش آبی مواجه هستند و در ۲۰ سال گذشته سرعت افت آب در دوره‌های پنج ساله ۲ برابر شده است که این رویداد نیاز به مطالعات گسترده و همه جانبه و تعاملات بیشتر وزارتخانه ها و نهادهای مربوط برای شناسایی بهترین راهکار به منظور مدیریت بحران را بیشتر نشان می‌دهد.

امامی افزود: امسال نیز طرح های تامین پایدار آب شرب در این استان شامل حفر، تجهیز، جابه جایی و احیای ۴۴۷ حلقه چاه، اجرا و بازسازی ۹۱۱ کیلومتر خط انتقال، ساخت مخزن ذخیره به ظرفیت ۱۱۹ هزار و ۳۲۰ متر مکعب و ساخت و بازسازی ۱۴ ایستگاه پمپاژ خواهد بود.

او گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح ها بین ۳۰ تا ۶۵ درصد است و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح ها ۱۳ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • مالک چینی باشگاه اینتر: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • پدر جودو خراسان رضوی درگذشت