Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته ملی المپیک ایران در پی اظهار نظر نادرست و توهین آمیز تیرانداز کره جنوبی طی نامه ای رسماً اعتراض خود را به این حرکت غیر حرفه ای و خلاف واقع به کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، در پی اظهارات خلاف واقع تیرانداز کره‌ای که سراسر توهین و افترا به جواد فروغی نماینده شایسته کشورمان و طلایی المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای رسمی خواستار پیگیری و برخورد کمیته بین المللی المپیک در پی این اظهارات نادرست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرها هاکی از آن است که دست اندرکاران وزارت امور خارجه نیز مراتب ناراحتی و اعتراض خود را نسبت به اظهارات نماینده تیراندازی کره به سفارت ایران در سئول کره جنوبی اعلام و خواستار پیگیری آن شدند.

پس از پیگیری‌ها بعمل آمده بامداد امروز نشریه جونگ آنگ ای لبو چاپ سئول نوشت: جین جونگ او، ورزشکار کره‌ای گفته که من به خاطر ایجاد جنجال با اظهارات نامناسب در حین مصاحبه با یک شرکت رسانه‌ای هنگام بازگشت به کره جنوبی در فرودگاه اینچئون عذرخواهی می‌کنم.

در گزارش این روزنامه به نقل از جونگ او آمده است: من عمیقاً بر این واقعیت تأکید می‌کنم که در بررسی واقعیت‌ها پس از شنیدن تنها آنچه در رسانه‌ها گزارش شده بود، فکر نکردم و اظهارات بحث برانگیزی را بیان کردم.

وی خاطرنشان کرد: باید به بازیکنان دیگر و تلاش آنان توجه می‌کردم.

این تیرانداز اهل کره جنوبی ادامه داد: من نیز در گذشته از مقاله‌های غلط یا تحریف شده و اظهارنظرهای بدخواهانه رنج برده‌ام، بنابراین عمیقاً از دردی که باید جواد فروغی متحمل شود آگاه هستم. در آینده بیشتر در گفتار و عمل خود دقت خواهم کرد.

گفتنی است، جینک او بیانیه عذرخواهی خود بابت اعتراضات توهین آمیز و خلاف واقع خود را در شبکه‌های اجتماعی خود نیز به اشتراک گذاشته است.

کمیته ملی المپیک منتظر پاسخ نامه اعتراضی خود به کمیته بین المللی المپیک است که به محض دریافت منتشر خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 511320

منبع: ایمنا

کلیدواژه: المپیک المپیک توکیو المپیک 2020 المپیک 2021 جواد فروغی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته ملی المپیک کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا نوری قزلجه رییس فراکسیون مستقلین مجلس، در پاسخ به سوالی پیرامون برخی اظهارنظرهای مطرح شده اخیر با محتوای «تغییر دکترین نظامی کشور و یا اشاره به انجام آزمایش در حوزه تسلیحاتی که غیرمستقیم اشاره به استفاده نظامی از فناوری هسته‌ای دارد»، گفت: با توجه به نیاز کشور در زمینه‌های انرژی، پزشکی، کشاورزی، صنعتی و ... برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کاملا صلح آمیز و تحت نظارت مستمر و داوطلبانه ایران از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش می‌رود.

وی در گفتگو با ایلنا، تصریح کرد: اگر یک زمانی اظهاراتی برخلاف این مساله صورت گیرد به نظر می‌رسد یا از روی بی اطلاعی است یا از عدم اشراف به موضوع حرام بودن شرعی و اخلاقی استفاده از این فناوری برای مصرف تسلیحاتی.

نوری قزلجه خاطرنشان کرد: معتقدم که فناوری هسته‌ای در کشور ما در مسیر صلح آمیز و با هدف رفع نیازهای داخلی کشور در توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف در حال فعالیت است و قطعا هم کشورهای دوست و همسایه از نعمات این دستاوردهای قابل توجه و ارزنده ای که کشور ما دارد و خواهد داشت در حوزه های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و پزشکی بهره مند خواهد شد.

وی افزود: کشور ما در جهت تامین امنیت غذایی یا تامین داروها و درمان های بر پایه پزشکی هسته ای این فعالیت را دنبال می کند و الان هم صنعت هسته‌ای خیلی کاربردی بوده و بخش کاربری این صنعت هم به سرعت دارد توسعه پیدا می‌کند و حتما هم به کشور کمک خواهد کرد، همه این فعالیت ها در کشور ما در مسیر صلح آمیز است.

رییس فراکسیون مستقلین مجلس تاکید کرد: به هر حال یک سری بدخواهان در دنیا هستند که توسعه و پیشرفت ایران را بر نمی تابند و سعی می کنند از هر فرصت و بهانه ای برای تحت فشار قراردادن کشور ما استفاده کنند؛ ولی آنچه که اهمیت دارد و برای جامعه بین‌الملل قابل قبول است شاید نگاه و نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی است که فعالیت های کشور ما تحت نظارت آن ها است و صلح آمیز بودن صنعت هسته ای ما را تایید می کنند.

نوری قزلجه در پاسخ به این سوال که «این نوع اظهارنظرها چه آسیب و خدشه‌ای به جایگاه دستگاه دیپلماسی کشور وارد می‌کند؟»، گفت: من معتقدم که اظهارنظرهای خلاف اهداف فناوری هسته ای کشورمان دانسته یا ندانسته کمک به آن جریان بین المللی است که می خواهد ایران هراسی را ترویج کند و برخورد امنیتی با کشور ما داشته باشد و کار دستگاه دیپلماسی کشور را برای دفاع از مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران با سختی مواجه می‌کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898989

دیگر خبرها

  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • واکنشی به ادعاهای عجیب هسته‌ای کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس