Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:35:51 GMT

آزادی ۲۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در طرح «قربان تا غدیر»

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۱۹۵

آزادی ۲۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در طرح «قربان تا غدیر»

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از ستاد دیه کشور، در این طرح مردمی که با همیاری شیفتگان به خاندان نبوت انجام گرفت، زمینه آزادی هشت مددجوی زن و ۲۵۲ محکوم مرد، با رقم بدهی بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال فراهم شد.

طبق آمار ارائه شده در دهه امامت و ولایت و به عبارتی از ۳۰ تیر تا ۷ مرداد سال جاری، خیران استان‌های البرز، کردستان و آذربایجان شرقی هر کدام با رهایی ۱۸ محبوس نیازمند بیشترین سهم را در این پویش انسان‌دوستانه به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل مراحل اداری و طی روال معمول اجرای احکام در راستای آزادی محکومان جرایم غیرعمد، تا به امروز ۲۰۷ نفر از این زندانیان رهایی یافته و با فراهم شدن مقدمات قانونی ۵۳ نفر باقیمانده، این افراد واجد شرایط نیز به مرور تا پایان هفته جاری از بند آزاد می‌شوند.

برچسب‌ها ستاد دیه کشور آزادی زندانیان سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد دیه کشور آزادی زندانیان سازمان زندان ها ستاد دیه کشور آزادی زندانیان سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا قلندرشریف در افتتاحیه سومین دوره پویش «مشهدمهربان»( ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد) اظهار کرد: همت شورای اجتماعی محلات برای راه‌اندازی این پویش و همراهی استانداری خراسان رضوی، دادگستری استان و فرمانداری مشهد برای حمایت از این حرکت؛ ستودنی و قابل تقدیر است.

شهردار مشهد افزود: مدیریت شهری تلاش می‌کند با بهره‌گیری از ظرفیت شورای اجتماعی محلات؛ زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد را توسط خود مردم فراهم کند.

وی گفت: پویش «مشهد مهربان» یک بار قبل از آغاز سال تحصیلی به منظور تامین هزینه کودکان و نوجوانانی که به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازمانده‌اند برگزار می‌شود؛ دومین پویش نیز مربوط به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است که از میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

قلندر شریف بیان کرد: در سال اول برگزاری؛ ۴ هزارنفر در پویش شرکت کردند؛ این تعداد در سال گذشته به ۲۲ هزارنفر رسید و امید داریم تا بتوانیم امسال تا ۱۰۰ هزارنفر را پای کار این پویش مردمی بیاوریم زیرا هدف اصلی این پویش؛ همراه‌سازی مردم و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه است.
 

دیگر خبرها

  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • آزادی ۸ زندانی با کمک خویی‌ها
  • محکومان جرایم غیرعمد در شادگان توسط یک ناشناس آزاد شدند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند