Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@21:39:17 GMT

نقش‌جهان میزبان فینال جام حذفی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۲۲۱

نقش‌جهان میزبان فینال جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به بازدید انجام شده از مجموعه ورزشی امام علی کرمان و ارزیابی شرایط میزبانی فینال جام حذفی فصل 400 -۱۳۹۹ به اطلاع می رساند با توجه به سوابق بهره‌برداری در طی فصل جاری و برگزاری مسابقات وضعیت فعلی چمن ورزشگاه به صورتی است، که الزاما می بایست برنامه ریزی ترمیم و اصلاح نواقص چمن بلافاصله بعد از پایان لیگ یک کشور آغاز می گردید ، تا قبل از ایجاد خسارت های جبران ناپذیر سلامت چمن ورزشگاه تضمین گردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که البته این امر میسر نشده است.

همچنین لازم به ذکر است از آنجا که سایر الزامات از جمله اسکوربورد، صندلی ها و موارد دیگر نیز باید در برنامه نصب، اصلاح و تعمیر قرار گیرد. برهمین اساس قطعا شرایط میزبانی فینال جام حذفی در این ورزشگاه و در تاریخ مقرر مهیا نمی شود.

از آنجا که سازمان لیگ به یادبود سردار دلها ، شهید سپهبد قاسم سلیمانی آمادگی دارد اولین رقابت مهم و در پیش رو از جمله سوپرجام را در این ورزشگاه برگزار کند، بدیهی است در صورت تحقق موارد فوق و تامین شرایط میزبانی در ورزشگاه مذکور این امر محقق خواهد شد .

با توجه به جمیع جهات ، دیدار فینال جام حذفی روز یکشنبه 17 مردادماه ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

هومن جعفری کد خبر: 1105161 برچسب‌ها استادیوم نقش جهان اصفهان جام حذفی فینال جام حذفی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استادیوم نقش جهان اصفهان جام حذفی فینال جام حذفی فینال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰

مجید درویشی گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ بسکتبالیست دختر منتخب از استان‌های غرب کشور از فردا پنجشنبه به میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان در این رویداد ملی حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: این استان با توجه به شرایط میزبانی ۱۰ بسکتبالیست منتخب در این رقابت‌ها خواهد داشت که توسط کمیته فنی هیات از شهر‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

اسدآباد از قطب‌های اصلی بسکتبال استان همدان و غرب کشور است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری