Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@17:18:44 GMT

جاده کندوان باز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۲۲۲

جاده کندوان باز شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال اظهار کرد: براثر طغیان سیلاب شب گذشته محور کندوان مسدود شده بود که با انجام عملیات پاکسازی صبح امروز بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید:

محور کندوان مسدود شد

وی با اشاره به انسداد محور هراز افزود: عملیات پاک‌سازی محور هراز کماکان ادامه دارد و تا یک ساعت آینده این محور بازگشایی بازگشایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: درحال حاضر شاهد هوایی ابری و در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان با کاهش دید مواجه هستیم که ضرورت دارد رانندگان به هشدارها توجه کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد:  باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی لازم است مسافران قصد و اراده سفر را به استان نداشته باشند؛ چراکه حوادث قابل پیش‌بینی نیست و هر آن احتمال ریزش و حادثه وجود دارد.

عبادی با اعلام اینکه آمد و شد خودروها در محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است، اظهار کرد: اعمال ممنوعیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی استان کماکان درحال اجرا بوده و ورودی‌های مازندران به روی غیربومیان مسدود است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1105163 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج – کندوان تمدید شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محور کرج - کندوان که از دوم تا سوم اردیبهشت ماه به علت انجام عملیات نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه نیز جهت ادامه عملیات نصب توری بر روی کوه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ مسدود است.

رانندگان می‌توانند جهت تردد از محور آتشگاه - برغان و آزادراه تهران - شمال استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • محور هراز بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • انسداد محور کرج – کندوان تمدید شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور کرج کندوان فردا چهارم اردیبهشت مسدود است