Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@16:58:29 GMT

پروازها متوقف شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۲۵۱

پروازها متوقف شدند

رئیس فرودگاه قندهار افغانستان اعلام کرد که اصابت سه راکت به فرودگاه این شهر باعث توقف پروازها در دومین شهر بزرگ این کشور شده است.

به گزارش برنا، «مسعود  پشتون» رئیس فروگاه قندهار  گفت که شب گذشته (شنبه) ۳ راکت به سمت فرودگاه قندهار شلیک شده که ۲ راکت‌ به باند فرودگاه اصابت کرده و در نتیجه پروازهای این فرودگاه متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کار بر روی تعمیر باند فرودگاه در جریان است . 

رئیس فرودگاه قندهار افغانستان در باره تلفات و خسارات این حمله توضیح بیشتری نداد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرودگاه افغانستان قندهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان اخراج پناهجویان افغانستانی را متوقف کند

سازمان پزشکان بدون مرز از آغاز مرحله دوم اخراج مهاجران اهل افغانستان از پاکستان ابراز نگرانی کرده و گفته است بیش‌تر این افراد از دهه‌ها به این‌سو در آن کشور زندگی می‌کردند.

در اعلامیه‌ سازمان پزشکان بدون مرز آمده است: برای بسیاری از افغان‌ها این بازگشت به معنای بسته‌بندی وسایل و حمل آن‌ها با اسب، گاری، ماشین و سفر دسته‌جمعی به کشوری است که در حال حاضر با فقر گسترده، خدمات ناکافی صحی و افزایش محدودیت‌ها برای زنان دست‌وپنجه نرم می‌کند.

مرحله دوم اخراج مهاجران و پناه‌جویان افغان از پاکستان در ۱۵ اپریل سال جاری آغاز شد.

به گفته این سازمان، این مرحله حدود ۸۰۰ هزار دارنده کارت شهروندی افغانستان (ACC) که از سوی پاکستان صادر شده را نیز در معرض خطر اخراج قرار داده است.

بربنیاد آمار نهادهایی بین‌المللی، حدود ۲.۱۸ میلیون پناه‌جوی افغان دارای مدرک، از جمله ۱.۳ میلیون تن دارای کارت راجستریشن و بیش از ۸۸۰ هزار تن با داشتن کارت اقامت موقت در پاکستان زندگی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ترور یکی از افراد نزدیک به رئیس طالبان در پاکستان
  • فیلم/ وضعیت فرودگاه اصفهان پس از بازگشت تمام پروازها
  • (ویدئو) از سرگیری پروازها در فرودگاه اصفهان
  • پرواز‌ها در فرودگاه‌های کشور به حالت عادی بازگشت
  • شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد
  • پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد/باطل شدن پروازها تا ۱۰ صبح
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • پاکستان اخراج پناهجویان افغانستانی را متوقف کند
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان